Connect with us

عطر و ادکلن

روش های صحیح انتخاب عطر و ادکلن

Published

on

عطر و ادکلن

عطرها به یکی از اجزای ضروری و لازم زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و به کمک آن‌ها می‌توانیم بدن و محیطی دلپذیر و خوشبو داشته باشیم اما انتخاب بهترین عطر کار آسانی نمی باشد. این مساله نه تنها به سلیقه و ذائقه شخصی افراد بستگی دارد بلکه عوامل متعدد و مختلف دیگری هم وجود دارد که مناسب بودن یا نامناسب بودن عطر را تعیین می‌کنند برای مثال قیمت عطر، غلظت عطر، نوع بسته بندی و عوامل دیگر در این انتخاب اثر دارند. پس از انتخاب بهترین عطر شما باید بتوانید از آن درست و مناسب استفاده نمایید تا هم بوی خوبی بدهد و هم بیشترین تاثیر و ماندگاری را روی پوست داشته باشد. 

انتخاب مناسب ترین عطر از نظر غلظت و نوع:

عطر یکی از ترکیبات پیچیده ساخت بشر  می باشدکه قدمتی چند صدساله دارد. این ماده از ترکیب درصد مشخصی از ماده روغنی معطر و الکل با خلوص 90 تا 95 درصد ساخته شده است. درصد ماده معطر روغنی در عطرهای مختلف متفاوت می باشد و نوع عطر بر اساس میزان این غلظت به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود غلیظ‌ترین نوع عطر که پرفیوم نام دارد بیشتر از بیست درصد ماده معطر در خود دارد، او دو پرفیوم در رتبه بعدی قرار می‌گیرد که بین 10 تا 20 درصد ماده معطر دارد و بقیه آن الکل و آب می باشد. اگر غلظت ماده معطر بین 5 تا 15 درصد باشد به آن او دو تویلت گفته می‌شود و او دو کلون‌ها نیز غلظتی بین 3 تا 8 درصد دارند. همان گونهکه می‌بینید این دسته بندی‌ها همپوشانی‌هایی هم با هم دارند که در این موارد نوع عطر بر اساس میزان غلظت الکل و ترکیبات روغنی موجود در آن مشخص می‌شود.

 

به صورت کلی بیشتر عطرهایی که در بازار وجود دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند از نوع او دو پرفیوم‌ها می باشند چون قیمت مناسب‌تر و ماندگاری بیشتری دارند و مقدار غلظت آن‌ها برای استفاده رسمی یا روزمره مناسب می باشد. بنابراین شما باید بر اساس بودجه و نیاز خود دسته بندی  مناسب عطر خود را پیدا نمایید. البته نوع رایحه عطر هم در غلظت آن تاثیر دارد به طور مثال برخی از رایحه‌ها تند هستند و بالاترین غلظتی که می‌توان از آن‌ها یافت در دسته او دو تویلت قرار می‌گیرد. حتی ممکن است خط تولید عطر خاصی صابون، لوسیون یا شوینده‌های دارای آن عطر را هم تولید کند که برای بسیاری افراد مناسب می باشد و می‌تواند جایگزین عطر روزمره شود. او دو کلون‌هابه طور معمول رایحه مرکبات در خود دارند که ملایم است و غلظت پایینی دارد و بیشتر برای استفاده آقایان مناسب می باشد چون با بدن مردان سازگاری بیشتری دارد.

عطر را از کجا خریداری کنیم؟

این سوال همیشه ذهن خریداران عطر را به خود مشغول می‌نماید اما پاسخ دقیق و مشخصی برای آن وجود ندارد و همه چیز به شرایط و موقعیت بستگی دارد، این روزها عطرها را همه جا می‌توان یافت حتی در بساط دستفروش‌های کنار خیابان  اما این شما هستید که باید بدانید از کجا عطر دلخواه خود را تهیه نمایید. اگر دقیقا می‌دانید که چه عطری را خواهید خرید (نام و برند) بهتر است از جایی خرید نمایید که کمترین قیمت ممکن را داشته باشد و سراغ فروشگاه‌های گران قیمت بالای شهر نروید البته در این شرایط احتمال تقلبی بودن عطر هم کم نیست و باید شناخت کافی از عطر اصلی که می‌خواهید خریداری کنید داشته باشید.

 

اما اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام عطر مناسب شما می باشد پس از کمی تحقیق و بررسی و کسب اطلاعات کافی به فروشگاه‌های معتبر عطر در سطح شهر مراجعه کنید چون در چنین فروشگاه‌هایی دامنه انتخاب وسیع‌تری وجود دارد و انتخاب بهترین عطر ساده‌تر می باشد. اگر بدون هیچ اطلاعاتی به این فروشگاه‌ها بروید حتما گیج خواهید شد اما داشتن اطلاعات اولیه کمک می‌نماید که ارتباط بهتری با کارشناسان فروش برقرار نمایید و انتخاب بهتری داشته باشید. در مورد انتخاب عطر هم با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه خود عطر دلخواه خود را انتخاب کنید.بهتر می باشد در اولین خرید کوچک‌ترین بطری ممکن را انتخاب نمایید تا در صورت پشیمان شدن از انتخاب خود کمتر ضرر کرده باشید. اگر به تازگی بیمار بوده‌اید و حس بویایی شما خوب کار نمی‌کند یا به تازگی غذای تندی خورده‌اید یا سیگار کشیده‌اید یا باردار می باشیدو به بوها واکنش شدیدی دارید بهتر است انتخاب عطر را به زمان دیگری موکول نمایید. در هنگام تست کردن عطر نسخه‌های ملایم‌تر  را تست نمایید و سراغ عطرهای غلیظ نروید تا حس بویایی کمتر گیج شود.

استفاده درست و صحیح از عطر و ادکلن :

اگر انتخاب مناسب ترین عطر را نیز انجام دهید اما اگر از عطر درست استفاده نکنید در حقیقت پول خود را دور ریخته‌اید. به خاطر داشته باشید که همیشه عطر را روی پوست خود بزنید و نه لباس‌ها. عطر ماده‌ای چرب می باشد و لباس را لک می‌کند و علاوه بر این روی لباس بوی واقعی خود را نخواهد داشت. همان طور که می‌دانید بهترین نقاط روی پوست برای زدن عطر نقاط نبض شما می باشند یعنی پوست روی مچ دست، پوست گردن و پشت زانو‌ها. البته برخی کارشناسان معتقدند عطر را روی پوست گردن نزنید چون پوست در این قسمت نازک‌تر و حساس‌تر می باشد و احتمال ایجاد آلرژی در آن بیشتر است. روی موها هم محل مناسبی برای عطر زدن می باشد البته این کار را زیاد انجام ندهید چون سبب خشکی مو می‌شود.

عطر را همیشه روی پوست تمیز خود بزنید و برای این که ماندگاری آن بیشتر شود پیش از عطر زدن با یک لوسیون بدون بو بدن را چرب نمایید چون مولکول‌های عطر محلول در چربی هستند و روی پوست چرب (اما تمیز) بهتر می‌نشینند. بهتر می باشد عطر را پس از حمام کردن زمانی که پوست هنوز مرطوب است و به تازگی لوسیون زده‌اید روی نقاط نبض اسپری کنید البته به شرطی که از صابون یا لوسیون معطر استفاده نکرده باشید. عطر شما بر اثر عوامل محیطی مانند گرما، رطوبت و نور ضعیف شده و از بین می‌رود بنابراین لازم است آن را در محلی تاریک و خنک و در جعبه مقوایی آن نگه‌داری کنید تا عمر طولانی‌تری داشته باش. عمر عطر در بهترین حالت بین دو تا پنج سال می باشد.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند های مشهور

برند CHANEL

Published

on

گابریل بونور «کوکو» شانل معروف به افسانه مُد (زادهٔ: ۱۹ اوت سال ۱۸۸۳، درگذشت: ۱۰ ژانویه ۱۹۷۱)، یک طراح مد پیشتاز فرانسوی بود که مواردی همچون توجه به رویکرد فلسفه مدرن، الهام گرفتن از مدل‌های لباس مردانه، و دنباله روی از طراحی‌هایی که در عین سادگی لوکس و گران قیمت بودند، از وی چهره‌ای مهم در عرصهٔ مد در قرن بیستم پدید آورد.

او بنیانگذار شرکت معروفی است  که با نام تجاری شانل شناخته می‌شود.

نفوذ و تأثیر فوق العادهٔ شانل در عرصهٔ مد به حدی بود که نام وی، به عنوان تنها فرد فعال در زمینه خیاطی و دوزندگی، در فهرست صد نفر مهم ترین افراد دنیا در قرن بیستم ثبت گردد.

Chanel brand history (5)

افتتاح فروشگاه

شانل به کمک یکی از طرفداران مرد خود که کمک مالی قابل توجهی به او کرد و ارتباطات اجتماعی فراتر از مسیر حرفه او را برای او فراهم کرد، توانست در سال ۱۹۱۳ نخستین فروشگاه خود را در پاریس افتتاح کند. پس از آن با فروش کلاه ها و تأسیس شعبه محدودی از لباس، در شهر دیگری از دیوویل فروشگاه های شانل گسترش یافت، مشتریان اختصاصی یافت و به سرعت لباس های ورزشی و راحتی کاربردی او موفقیت بسیار زیادی پیدا کرد. بیشتر لباس های شانل از پارچه های کش باف تهیه می شد، پارچه ای که انتخاب آن هم غیرمعمول و غیرعادی بود و هم الهام بخش بود. پیش از اینکه این طراح استفاده از پارچه های کشباف را شروع کند، این نوع پارچه معمولاً در لباس های زیر مردانه استفاده می شد. شانل در سال های نخستین فعالیت خود در حرفه طراحی، به خاطر موقعیت مالی وابسته و نامناسب خود، پارچه های کش باف را به دلیل قیمت پایین آن خریداری و استفاده می کرد. ویژگی ها و کیفیت این پارچه باعث شد تا شانل پس از اینکه در کار خود موفق شد و شغل او سود آور و پردرآمد شده بود، بازهم استفاده ازآن را ادامه بدهد. این پارچه به خوبی تزئین می شد، تا می خورد، چین می خورد و با طرح های شانل که ساده، کاربردی و اغلب الهام گرفته از لباس های مردانه بود -خصوصاً یونیفورم هایی که در زمان شروع جنگ جهانی در سال ۱۹۱۴ رایج بود- مناسب و هماهنگ بود.

 

سبک شانل

شیوه زندگی خود شانل، اندیشه و تصورات او را در این مورد که زنان مدرن دنیا چگونه باید نگاه کنند، عمل کنند و لباس بپوشند، نیرو بخشید و تقویت کرد. هیکل لاغر پسرانه او و مدل موی کوتاه و پوست برنزه او، همچنین زندگی فعال و استقلال مالی او به یک ایده‌آل و آرمان بدل شد. شانل در تمام دوران فعالیت خود، در بسته بندی و بازاریابی گرایش و سبک شخصی خود موفق بود و در سرتاسر قرن بیستم، به یک داور عالی و برجسته ذوق و سلیقه زنان تبدیل شد.

تمایلات و توجهات پر حرارت و احساساتی این طراح، الهام بخش طرح های او بود. آپارتمان و لباس او با رنگ های محبوب او یعنی رنگ مایه هایی از رنگ بژ، مشکی و سفید مطابقت داشت. عناصری از مجموعه هنری و علاقه های تئاتری او نیز زمینه ها و موضوعاتی را برای مجموعه های او فراهم آورد. پس از آنکه شانل در یک مجلس بالماسکه مانند تصویر یکی از نقاشی های جین آنتونی وتیو (Jean-Antoine Watteau) حضور یافت، آن طرح را در یک لباس زنانه به کار برد.

او از میان دوستان خود، یک مهاجر روسی را استخدام کرد تا در کارگاه قلاب دوزی و تزئینات او کار کند و طرح هایی را برای خصوصیات سخت گیرانه او خلق کند.

شانل در طول دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ به فعالیت خود ادامه داد تا بتواند لباس های موفقی را برای زنان خلق کند. در سال ۱۹۲۶، مجله آمریکایی وگو «پیراهن مشکی کوتاه» شانل را به فورد تشبیه کرد و به محبوبیت و شهرت نسبتاً جهانی او در فشن اشاره کرد. در حقیقت این نوع پیراهن که مناسب استفاده در روز و شب بود، هم به طرح و بخشی اصلی در مجموعه فصل های بعدی شانل بدل شد و هم به عنوان لباسی کلاسیک در پوشش زنان قرن بیستم پذیرفته شد. این طراح درطرح های روز خود، از پارچه های ابریشمی نازک و توری طرح دار رنگارنگ زنانه نیز استفاده می کرد.

مجموعه لباس های شب به شکل خطی باریک و بلند بود که شانل به استفاده از آن شهرت داشت، البته او از تور، نوار و عناصر زینتی نیز در آنها ترکیب می کرد، که ظاهر کلی لباس را رومانتیک، دلچسب و زیبا می ساخت.

Chanel brand history (4)

بازگشت مجدد شانل به فشن

شانل علی‌رغم موفقیت بسیار زیاد خود، هنگامی که فرانسه در سال 1939 به آلمان اعلام جنگ کرد، سالن خود را تعطیل کرد. سایر سالن های خیاطی زنانه فرانسه را ترک کردند، اما شانل جنگ پاریس و آینده نامعلوم خود را تحمل کرد. به دنبال پایان خصومت ها و حل برخی از مشکلات شخصی، شانل دریافت که نمی‌تواند زمان را به بطالت و بیکاری بگذراند. او موفقیت اولیه کریستین دیور و غالب شدن نظریه « نگاه جدید» او در دوره پس از جنگ را مشاهده کرد. هنگامی که بسیاری از افراد اهمیت و احترام دیور به زنانگی و نمایش دامن های پف کرده و حجیم و کمرهای باریک او را تحسین کردند؛ شانل احساس کرد که طرح های او دیگر نه مدرن هستند و نه برای زنان آزادی که با پذیرفتن نقش های فعال اجتماعی جنگ را سپری کرده بودند، مناسب است. او درست همانند زمان جنگ جهانی اول، به تقویت و تجدید نیروی فشن زنان مشغول شد.

او در این تلاش با چالش هایی مواجه بود: تأمین سرمایه، فراهم آوردن و جمع کردن کارمندان جدید، جستجوی پارچه های جدید و در سن هفتاد سالگی با نسل جدید طراحان رقابت کردن. مجموعه بازگشت و رجعت شانل، در سال ۱۹۵۳ آغاز به کار کرد. اگرچه این کار یک موفقیت مهم و شاخص نبود، اما شانل استقامت به خرج داد. او در مدت سه فصل توانست از احترام و اعتبار جدیدی برخوردار بشود.

او نمونه های قدیمی و کلاسیک خود را به شکل امروزی و مطابق روز درآورد، طرح های فاستونی و راه راه مردانه کلاسیک را بازسازی کرد، تا اینکه جمعیتی از زنان ثروتمند و افراد مشهور دوباره به سالن نمایشگاه او روی آوردند. کت دامن شانل، تهیه شده از پارچه فاستونی، با دامن کوتاه و بالاتنه بدون یقه تزئین شده با نوار و دگمه های طلایی، جیب های وصله شده و یک زنجیر طلایی که در حاشیه دوخته شده بود و از شانه ها آویزان بود؛ به نشانه و نماد نسل جدید تبدیل شد. شانل بار دیگر کیف های زنانه، جواهرات و کفش ها را به بازار عرضه کرد که در فصل های بعدی با موفقیت بسیاری همراه شد.

Chanel brand history (2)

میراث او

پس از مرگ شانل در سال ۱۹۷۱، چند نفر از معاونین و دستیاران او برای شعبه های “آماده پوشیدن” و خیاطی زنانه سطح بالای او طراحی کردند، تا اینکه کارل لگرفلد (متولد ۱۹۳۸) در سال ۱۹۸۳ مسئولیت طراحی بخش خیاطی زنانه سطح بالا و در سال ۱۹۸۴ بخش “آماده پوشیدن” این سالن را برعهده گرفت.

لگرفلد مانند مجموعه های زمان بازگشت شانل، به طرح های پیشین نگاه کرد. در طرح های او جزئیات منحصر به مارک شانل از قبیل پارچه های فاستونی و راه راه مردانه، رنگ ها، زنجیرهای طلایی و چرم های کوک خورده ترکیب شده است و بر روی آن علامت CC دیده می شد.

در مجموعه های بعدی، لگرفلد گستاخ تر شد و برخی از مدل ها و ظاهرهای زنانه دهه ۱۹۶۰ شانل را بازسازی کرد. با توجه به اینکه پارچه کش باف محبوب شانل، در قرن بیستم به عنوان لباس زیر مردانه استفاده می شد، او حتی از تی شرت های مردانه نیز در طرح های خود استفاده کرد. با این وجود، توانایی لگرفلد در استخراج مستمر از بایگانی شانل، اهمیت سهم کوکو شانل در فشن زنان قرن بیستم را تصدیق می کند.

Continue Reading

عطر و ادکلن

عطر های ماه های بهارانه و تابستانه

Published

on

عطر

عطر فروردین:
فروردینی‎های پرانرژی و مدیر  نیاز مند یک عطر خوب هستند . واین متولدین  اصلا عجیب نیست که پروژه‎های زیادی در دست داشته باشند. این رهبران مشتاق، چالش‎های زیادی را پذیرا هستند، ولی با بهم خوردن تعادل‎شان به راحتی تمرکزشان ازبین می‎رود و در سرانجام رساندن امور دچار مشکلات می‎شوند. رایحه‌ چوب سرو، متولدین برج حمل را با ثبات‌تر کرده است و تمرکز آنها را به اطرافشان بیشتر می‎کند.

عطر اردیبهشت:
قابل اعتماد بودن متولدین این  ماه ها و هنرمند و حساس بودن از مشخصه‎های مهم  اردیبهشتی‎ها است. ولی از طرفی متولدین  این ماه تا حدی کوته فکر و لجوج باشند. رایحه گل تنباکو می‎تواند برای این گونه روحیات و عواطف بسیار موثر باشد و ذهن را باز می‎کند و اردیبهشتی‌ها در رایحه طبیعی این گیاه غرق می‎شوند. ناگفته نماند آنها همیشه به دنبال بهترین چیزها در زندگی‌شان هستند.

عطر خرداد:
متولدین این ماه بسیار به دنبال تعاملات و ارتباطات هستند و در کل افرادی اجتماعی هستند . شوخ طبعی، هوش زیاد و دوست داشتنی بودن آنها در بین اطرافیانشان معروف  است. رایحه اسطوخودوس می‎تواند این دوگانگی شخصیت را به طرز زیبایی آرام و متعادل کند.

عطر تیر:
تیرماهی‌ها افرادی منظم  و بسیار وابسته به احساسات هستند، یک تیرماهی می‎تواند در عین  سرسختی ، وفادار باشند. البته این خصوصیات فوق العاده می‎تواند از حد خود خارج شود و وقتی این گونه شود، تیرماهی دوست داشتنی تبدیل به فردی بسیار دمدمی و تهدید آمیز خواهد شد. رایحه گل یاسمن یکی از موثرترین رایحه‌ها برای متعادل کردن این حالت است و تیرماهی احساساتی را در بهترین خلق و خوی خود نگاه خواهد داشت.

عطر مرداد:
بخشنده، مثبت اندیش و رمانتیک صفات زیبای متولدین ماه اسد است. تمایل به لاف‌زدن نیز در گوشه‌ای از خلقیات آنها دیده می‎شود و عاشق این هستند که در راس توجه همگان واقع شوند. رایحه رز از ماهیت پادشاهی متولدین این برج است و همچنین ذات بسیار رمانتیک آنها حمایت خواهد کرد و در عین حال بعضی از خصیصه‌های تند آنان را متعادل می‎سازد.

 

عطر شهریور:
متولدین شهریورماه بسیار مهربون و بسیار وفادار  هستند و روحیه ای کمال‌گرا دارند، آنها بسیار از گیاه کندر تاثیر می‎پذیرند.  این رایحه به طور شگفت انگیزی چند منظوره است و می‎تواند به طبیعت سخت برج سنبله را معتدل کند. رایحه کندر صفا و آرامش را ارتقاء داده و باعث می‎شود شهریوری‌ها سخت‌گیری خود را تا حدی کنار بگذارند.

 

Continue Reading

برند های مشهور

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

Published

on

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

[tps_header]

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

برند هرمس به عنوان حکمفرمای عالم فشن و مد در فرانسه، به تمام مارک های مد یاد می دهد که صبوری چه چیزی خلق می کند و چطور می‌توان برای 150سال از همه مارک های لوکس برتر باشد. برند هرمس به همگان نشان داد که انقلابی عظیم در دنیای تولیدکننده های لوکس به راه انداخته است. به عنوان با ارزشترین کمپانی لاکچری جهان، دقیقأ موقعی که مسیر جدیدی را نشان داد.  و تولیدات خاصش را همیشگی کرد. برند هرمس از یک خانهٔ فشن و مد در فرانسه و یا نامی جاودان در دنیای مد و فشن بسیار فراتر رفته است.  طوری که داشتن تنها یک محصول هرمس به تجربهٔ ای تکرارنشدنی برای افراد تبدیل شده.

[/tps_header]

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

برند هرمس قدرت نقوذش در بین مردم را، زمانی که رکود بر کل اقتصاد دنیا چیره شده بود و رقابت بسیار شدیدی که برند های دیگر با او راه انداخته بودند، نشان داد. به گونه ای که افراد در مقابل نام هرمس نمی توانستند مقاومت کنند و با شور و اشتیاق به خرید تولیدان هرمس مشغول می شدند زیرا برند هرمس دارای ستون ها و زیربنایی محکمی می باشد و آن را مدیون ریشه در طول تاریخ و ماندگاری است. مزیتی که هر رقیبی آن را دارا نیست.

مروری بر پیشینهٔ هرمس

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

خانه ی مد هرمس، سال 1837 به وسیله  تیری هرمس در پاریس فرانسه با ساخت تجهیزات اسب سواری همچون افسار آغار به کار کرد.  تیری هرمس توانایی خارق العاده ای در نوع کوک زدن و دوخت چرم بکار رفته در زین اسب ها بود، که با همین ویژگی مورد توجه خاندان اشرافی قرار گرفت و شهرتی برای خودش ساخت.

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

از همان زمان این برند تبدیل به بیزنسی خانوادگی تبدیل شد، که برای نجیب زادگان در کل اروپا، خاص ترین تجهیزات اسب سواری را می ساخت. از مهمترین مشتریانش می توان به ناپلئون سوم و ملکه اش اوژنی اشاره کرد. سال ۱۸۹۷ خط تولید زین اسب به وسیله پسر و جانشین تیری هرمس یعنی چارلز امیل هرمس گسترش یافت بسط و توسعه پیدا کرد.

کروات، روسری، عطر و کیف دستی | فصلی نو در برند هرمس

نخستین کیف دستی با برند هرمس سال ۱۹۲۲ تولید شد.

سال ۱۹۲۹ آغاز تولید مجموعه ی پوشاک زنانه ی با نام هرمس در پاریس بود.افرادی مانند کلی بگ که بخاطر ازدواج با گریس کلی (بازیگر امریکایی) شهرتی پیدا کرده بود از کیفیت بی نظیر کیف هرمس خبر داشتند.

کارخانه ی  روسری هرمس سال ۱۹۳۷ شروع به کار کرد. و روسری های مشهور برند هرمس را روانه بازار کرد.

سال ۱۹۴۶ با تولید کراوات هرمس از جنس ابریشیم و سال ۱۹۴۹ با ساخت عطر هرمس درخشان ترین سال های هرمس ساخته شد.

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

HERMES برند هرمس : ۱۷۵ سال حکمفرمایی در مهد کهن فشن و استایل فرانسوی

رابرت توماس که توسط ازدواج با خانواده از اسم خاندان هرمس بهره مند شده بود، توانست در هرمس به رهبری برسد. او موفق شد در فروش کراوات های کارخانه

هرمس تحولی عظیم ایجاد کرد. باکیفیت ترین کراوات ها در دنیا که برای ساختش تلاش و هزینه زیادی صورت گرفت. و نتیجه آن ، شد فروش حدود سالیانه یک میلیون

کراوات هرمس که ۱۰ درصد از فروش هر سال هرمس را پوشش می دهد.

 

افزایش قلمرو حکمفرمایی هرمس

افزایش همه جانبه حوزه خدمات هرمس در دهه 70 میلادی رخ داد. بخش مهم از این توسعه مشمول تاسیس فروشگاه‌هایی در کل دنیا شد.

مرزهای هرمس هر روز بزرگتر می شد تا جایی که آمریکا و اروپا تنها اهداف هرمس نیستند، برند هرمس حتی در بازارهای توکیو نیزمشاهده شد.

Continue Reading

مطالب داغ