Connect with us

پوشاک بانوان

انتخاب لباس مجلسی زنانه

Published

on

انتخاب و خرید لباس مجلسی زنانه برای بیشتر افراد یک چالش بزرگ محسوب می شود. موارد زیادی وجود دارد که هنگام انتخاب لباس مجلسی باید مدنظر قرار دهید.در ابتدا باید در مورد تِم مهمانی و لباس هایی که می توانید در آن مهمانی بپوشید، مطلع باشید. استایل و تناسب لباس، نکات مهم دیگری هستند که باید در نظر داشته باشید، چرا که لباس مناسب شما باید زیبا و راحت باشد. هرچند نکات زیادی وجود دارد که باید به آن ها دقت شود، اما نسبت به نوع مراسم شما باید مواردی را در نظر داشته باشید.

مهمانی های غیررسمی و خودمانی

لباس مجلسی گزینه ای کاملاً رسمی در کمد لباس هر خانمی می باشد، اما این گزینه می تواند کمی هم غیررسمی باشد. برای دورهمی های خودمانی، یک لباس مجلسی غیر رسمی می تواند انتخاب مناسب تری باشد. برای خرید یک لباس مجلسی زنانه و غیر رسمی این سوال ها را از خودتان بپرسید:
 آیا این لباس مجلسی به اندازه کافی برای رقصیدن راحت است؟
 آیا بلندی لباس برای مهمانی مورد نظر مناسب است؟
 جواهرات طلایی بیشتر به این لباس مجلسی می آیند یا نقره ای؟
 کدام مدل کیف با این لباس مجلسی هماهنگ تر است؟

برای اکثر خانم ها اینکه بتوانند دوبار از یک لباس استفاده کنند نکته بسیار مهمی می باشد. به همین علت، بهتر است بدانید که بسیاری از لباس های مجلسی غیررسمی می توانند در زمستان هم به راحتی با جوراب شلواری، چکمه و ژاکت پوشیده شوند و استایلی شیک جدید به وجود آورند. پس نگران نباشید، چرا که می توانید از لباس های مجلسی غیررسمی استفاده های روزانه داشته باشید.

مراسم و دورهمی های نیمه رسمی

اینگونه مهمانی ها یکی از انعطاف پذیرترین مهمانی ها برای انتخاب نوع پوشش خانم ها به حساب می آید. لباس مجلسی مناسب برای مهمانی های نیمه رسمی، مانند دورهمی آغاز سال نو، می تواند کاملاً راحت و بدون ریزه کاری های مرسوم و یا لباسی کاملاً رسمی باشد، مثل لباسی که در یک مراسم ازدواج بر تن می کنید. اگر به چنین مراسمی دعوت شدید، یک پیراهن مشکی کوتاه بپوشید. پیراهن مشکی کوتاه و ساده می تواند برای تمام مراسم و مهمانی ها انتخابی کاملاً زیبا و مناسب باشد.

مراسم و مهمانی های کاملاً رسمی

برای یک جشن عروسی رسمی، خوب است لباسی کاملاً رسمی را برای پوشش خود انتخاب کنید. در چنین مراسم و مهمانی هایی از خانم ها انتظار می رود پیراهن مجلسی بلند بپوشند.

خصوصیت اصلی یک لباس مجلسی رسمی

یک لباس مجلسی رسمی، کاملاً بلند می باشد. این لباس ها ممکن است در قسمت پشت کمر کمی باز باشند. امروزه برای اینگونه مراسم پیراهن هایی با دامن هایی که در بخش جلو کوتاه و پشت بلندی دارند هم محبوب شده اند. گاهی اوقات هم پیراهن هایی با دامن میدی برای این مهمانی ها مناسب و درخور می باشند.

بلندی لباس مجلسی زنانه

اگر بلندی لباس مجلسی شما برای قدتان مناسب نیست، پایین آن را کمی تو بزنید تا برای قد شما متناسب شود. خانم هایی که قدی بلندتر از حد معمول سایر خانم ها دارند، باید لباس مجلسی رسمی شان را بلندتر از اندازه معمول پیراهن های نرمال سفارش بدهند. دقت کنید، زمانی که لباس مجلسی بلند خود را برای کوتاه کردن نزد خیاط می برید، حتماً کفشی که می خواهید با آن لباس بپوشید را هم ببرید، تا اندازه گیری بلندی آن دقیق تر شود.

بزرگترین چالش زمان خرید لباس مجلسی زنانه این است که چه نوع لباسی برای اندام شما زیباتر است. پیراهن مجلسی مناسب، بسته به شکل اندام فرد، متفاوت می باشد.

اشکال اندام بدن و لباس مجلسی متناسب

اندام گلابی

افراد با اندام گلابی، دارای باسن و ران بزرگی هستند.
لباس مجلسی مناسب اندام گلابی:
 تاپ هایی که حلقه آستین گشادی دارند.
 افراد با این اندام باید از پوشیدن دامن های پرچین دوری کنند.
 دامن های راسته ای که حداقل ۵ سانتی متر بالای زانو قرار بگیرند.

اندام سیب

این افراد بالاتنه ای درشت و کوتاه دارند.

لباس مجلسی مناسب اندام سیب:
 پیراهن هایی که کاملاً گشاد می باشند.
 پیراهن هایی که روی باسن بسته می شوند.
 پیراهن هایی که درست از زیر سینه گشاد می شوند.

اندام مستطیلی یا ورزشکاری

افراد دارای این اندام، کمر باریک، دارای بدن کم انحنا و سینه های کوچکی می باشند.
لباس مجلسی مناسب اندام مستطیلی:
 پیراهن هایی که یقه قایقی باز یا بدون شانه
 پیراهن های راسته یا پرچین
 پیراهن های آستین حلقه ای

اندام ساعت شنی

این افراد کمر باریکی دارند، اما سینه و باسن آن ها بزرگ می باشد.
لباس مجلسی مناسب اندام ساعت شنی:
پیراهن های تنگ و چسبان بهترین گزینه برای این افراد می باشند.

اندام مثلثی

افراد دارای اندام مثلثی، قفسه سینه فراخ و شانه های پهنی دارند؛ اما کمر و باسن آن ها باریک می باشد.
لباس مجلسی مناسب اندام مثلثی:
 دامن و شلوار فاق بلند نیز یک گزینه فوق العاده برای افراد با اندام مثلثی خواهد بود.
 پیراهن هایی که دامن کلوش و پرچین دارند برای این افراد بسیار عالی می باشد.
این افراد باید از پوشیدن پیراهن های بندی پرهیز کنند.
به طور کلی، هنگام خرید لباس مجلسی زنانه هرکسی باید شناخت کافی نسبت به شکل بدن خود داشته باشد. به علاوه قبل از خرید لباس مجلسی، باید در مورد سایز بالاتنه، پایین تنه و کمر خود آگاهی کافی داشته باشند،زیرا که دانستن این موارد می تواند در انتخاب پیراهن با سایز و اندازه متناسب بسیار مفید باشد.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوشاک بانوان

نکات لباس پو شیدن خانم های ریز نقش

Published

on

مجله مد و فشن در کرج

بیشتر لباس هایی که در بازار مجود هستند برای افراز ریزنقش و لاغر بسیار مناسب هستند و این یک نکته مثبت است. اما افراد قد کوتاه و ریز نقش باید نکاتی را در نظر بگیرند تا خوش تیپ و جذاب شوند. چون هر کس باید خودش را آن طور که هست، با هر قد و وزن و جثه و حالت بدنی که دارد بپذیرد و بدنش را دوست داشته باشد، خانم های ریز نقش و با قد کوتاه تر از 170 سانتی متر باید برای این که خوش پوش و زیبا باشند  همیشه به نکاتی توجه کنند که ما در  مجله مد و فشن در کرج به آن اشاره میکنیم  که به این افراد کمک می کند تا مناسب ترین انتخاب را در هنگام خریدن و پوشیدن لباس داشته باشند.

1.دامن کوتاه با کفش های نوک تیز بپوشید

زیبایی این مدل لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد   و ریز نقش به سادگی آن است. تنها کافیست یک بلوز به رنگ دلخواهتان  را با یک دامن کوتاه مشکی  یا سفید و کیف و کفش ست کنید. کفش های نوک تیز  نگاه ها را به پایین منحرف می کنند

مجله مد و فشن در کرج

در این تصویر امیلا کلارک یکی از ریز نقشان در مراسم های فرش قرمز را مشاهده می کنید که بسیار زیبا و خیره کننده شده است

 

لباستان ظریف باشد

مجله مد و فشن در کرج

پوشیدن لباس‌های حجیم و شلوغ که به ظاهر قرار است حجمی به اندام شما اضافه کند به هر شکلی برای جثه کوچک و ظاهر ریزنقش شما بسیار نامناسب خواهد بود. پس بهتر است با انتخاب لباس‌های ظریف و ست  در کنار رعایت کردن نکات بالا ظاهر و قدی مناسب از خود نشان دهید.

لیلی کولینز رو مشاهده میکنید که با ظاهری زیبا و اراسته با ست ساده سیاه و سفید ظاهر شده است

 

کیف دستی

برای پاهای کوتاه، کیف و کیف دست هایی که شکل باریک وبلند دارند مناسب است و انواع مدل کیف های گرد و بزرگ مناسب نیست.از ساک های بزرگ به عنوان کیف دستی نیز استفاده نکنید.

 

 کمی پاشنه هم موثر است

مجله مد و فشن در کرج

 

مسلما پوشیدن پاشنه بلند شما را بلندتر نشان می دهد. اگر نمی توانید پاشنه های خیلی بلند را تحمل کنید نگران نشوید. پاشنه های کوتاه تر و زخیم تر دوباره مد شده اند.

در تصویر بالا تیلور سویفت رو می بینید که یک یک پاشنه نه چندان بلند با پاشنه های کلفت  و ظاهری زیبا ظاهر شده است

 

لباستان باید حتما  اندازه تان باشد

بهتر است خانم‌ها  ریز نقش مراقب اندام خود باشند. چاقی و اضافه وزن همه فرضیه‌های شما را برای داشتن ظاهری مناسب و انتخاب لباسی درخور شما را  به هم می‌زند و شما دستتان برای  پیروی از مد و فشن بسته می شود . اما بعد از رعایت این اصل مهم، فراموش نکنید که باید لباسی کاملا در سایز و اندازه خودتان بپوشید

مجله مد و فشن در کرج

 

سلنا با ظاهری ساده  و حتی زیاد پیروی نکردن از مد ولی  بسیار زیبا ظاهر شده چون لباس هایش مناسب اندامش است

 

Continue Reading

پوشاک بانوان

قوانین همیشگی مد و فشن در مجله مد و فشن در کرج

Published

on

مجله مد و فشن در کرج

 همه ما خوش تیپ بودن برامون مهم است و برای خوش تیپ بودن قوانین زیادی رو رعایت می کنیم  در این مقاله مد و فشن در کرج  به قوانین مد و فشن در دنیای امروزی می پردازیم با ما همراه باشید :

1-در لباس های خود احساس راحتی کنید.

همه ما به دنبال کردن ترند ها علاقه داریم اما  باید علاوه بر ترند باید  راحتی خودمون رو هم در نظر بگیریم  . همه ما این اشتباه را بارها انجام داده ایم که لباس ترند فصل را خریداری کرده ایم و در زمان پوشیدن آن لباس اصلا راحت نبوده و دیگر از ان استفاده نکردیم اگر در لباسی  راحت نیستید اصرار بر خریدش نداشته باشید هرچند برند باشد یا بسیار به دل شما نشسته باشد

 

مجله مد و فشن در کرج

 

 

2.با توجه به فرم بدنتان لباس های خود را انتخاب کنید.

وقتی شما به خرید می روید اولین سوالی که از خود می پرسید این است کهآیا این لباس چاقم نمیکنه ؟ یا زیاد لاغر نشونم نمیده ؟؟مهم نیست که این لباس چقدر زیبا است مهم هماهنگی آن با اندام شماست. به سایز لباس ها نیز بسیار دقت کنید اگر لباس برای شما تنگ است از سایز بزرگتر استفاده کنید و همان طور برعکس.

 

3.به قد دامن های خود توجه کنید

همیشه سعی کنید از دامن های خیلی کوتاه که با آن ها احساس راحتی نمی کنید استفاده نکنید.! همواره در عین شیک بودن به راحتی خود نیز اهمیت دهید. و همواره همیشه علاوه بر خوش تیپ بودن در لباس های خود راحت باشید

مجله مد و فشن در کرج

مجله مد و فشن در کرج

 

 از پوشیدن لباس هایی با دکلته زیاد جلوگیری کنید .

با پوشیدن لباس های دکلته نیز می توانید شیک باشید اما باید تعادل را در پو شیدن انها توجه داشته باشید .اگر شما در استایل خود از یک دامن کوتاه استفاده کرده اید باید همراه آن بلوزهای آستین بلند بپوشید.اگر از بلوزهایی با فرم یقه هفت استفاده می کنید باید از دامن های میدی یا شلوارهای گشاد استفاده کنید. تا در تیپ شما همخوانی بوجود بیایید

 

Continue Reading

پوشاک بانوان

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

Published

on

مجله مد و لباس کرج یا مجله مد و فشن کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

 

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج ، موضوعیه که شاید دغدغه خیلی از مردم در کرج باشه. خیلیا از کرج میکوبن میرن تا تهران تا خرید لباسشونو اونجا انجام بدن. از چندتاشون که پرسیدم، دلیل اصلی رو نبود مدل های جدید یا قیمت های مناسب برای لباس مجلسی در کرج ، کیف و کفش در کرج ، مانتو در کرج می دونستند.

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

بعضیاشونم از نبود لباس زیر زنانه در کرج ، لباس فرم در کرج ، لوازم آرایشی در کرج ، کت و شلوار در کرج ، شلوار لی یا جین در کرج ، تی شرت در کرج ، کت تک و اسپرت در کرج ناله می کردند.

[tps_title]

اما سوال اصلی اینه که آیا مردم در کرج به عنوان سومین کلانشهر کشور، نمیتونن نیازهای خودشون مثل لباس زنانه در کرج یا پوشاک آقایان در کرج ، در شهر خودشون تامین کنن و پولشون رو در کرج هزینه کنن تا گردش نقدینگی و توسعه شهری رونق بگیره.

با وجود مراکز خرید بسیار متعدد و لوکس در کرج و نقاط مختلف شهر، واقعا دلیل این مشکل چیه؟ نبود نظارت سازمانهای مربوطه در کرج برای قیمت ها ، وجود نداشتن مدل لباس های جدید در کرج ، با عدم اطلاع رسانی دقیق کسبه ها به مردم کرج .

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

جالبه بدونید جواب درست و موثرترین عامل گزینه آخره …. یعنی عدم اطلاع رسانی درست به مردم شهرمون درباره مراکز خرید لباس در کرج، ازینکه چه مدل هایی برای فروش میارن یا چه تخفیف های خوبی میذارن.

از خود سی دیورسو شروع میکنم و به عنوان تنها مرجع تخصصی مد و لباس در کرج ، میخوام در مقالات سریالی شما رو با مراکز فروش لباس زنانه در کرج یا پوشاک آقایان در کرج بیشتر آشنا کنم و اینکه کدوم نیازهای شمارو می تونن تامین کنن. قیمت هاشون توی چه رنجی هست و چه آفرهایی براتون میذارن. تا هم دین خودمونو ادا کرده باشیم به کرجمون ، و هم رویه ای شروع شه تا بقیه هم این کار رو برای حوزه های دیگه جز پوشاک استارت بزنن.

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

امیدوارم خود فروشگاه ها و شما کرجیای عزیز هم کمک کنید تا از همین سایت یه سری اتفاقات برد-برد برای هممون رقم بخوره.

[/tps_title]

مراکز خرید کرج : البرز بل سنتر

مراکز خرید کرج در جاهای زیادی از شهر وجود دارند و خداروشکر هر محله ای برای خودش، یه مجتمع تجاری خوب و ویژه داره که مردم در کرج اون محل بتونن نیازاشونو در حوزه پوشاک و لباس برطرف کنن. برخی از این مراکز هم که فضای بزرگتر یا مدل لباس متنوع تری دارند، از کل کرج مردم به اونجا میرن.

مجتمع تجاری اداری تفریحی البرز بل سنتر، در کرج جزو بزرگترین و لوکس ترین مراکز فروش پوشاک مردانه و زنانه محسوب میشه.

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

برندهای بزرگ و محبوبی هم در این مجموعه هستند مانند ال سی وایکیکی ، DEFCTO و …

 

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج ، موضوعیه که شاید دغدغه خیلی از مردم در کرج باشه. خیلیا از کرج میکوبن میرن تا تهران تا خرید لباسشونو اونجا انجام بدن. از چندتاشون که پرسیدم، دلیل اصلی رو نبود مدل های جدید یا قیمت های مناسب برای لباس مجلسی در کرج ، کیف و کفش در کرج ، مانتو در کرج می دونستند.

بعضیاشونم از نبود لباس زیر زنانه در کرج ، لباس فرم در کرج ، کت و شلوار در کرج ، شلوار لی یا جین در کرج ، تی شرت در کرج ، کت تک و اسپرت در کرج ناله می کردند.

Continue Reading

مطالب داغ