Connect with us

کیف و کفش

ست بوت با شلوار جین

Published

on

پیوند بوت با شلوار جین در طول تاریخ مد، جدا نشدنی بوده و این دو تبدیل به یاران جدایی ناپذیری در هر موقعیت و زمانی شده اند. ترکیب بوت و شلوار جین هم می تواند برای زمانی که می خواهید شیک و رسمی باشید و هم برای موقعیت های شهری و روزمره مناسب باشد. این ترکیب انعطاف پذیر و قابل تغییر را می توان به مدل های مختلف ست کرد.

چطور شلوار جین را با بوت ست کنیم؟

پیش از اینکه بخواهیم مدل های متنوع پوشیدن بوت با شلوار جین را بررسی کنیم، بهتر است چند قانون کلی را در نظر بگیریم :
اول اینکه درست است که این ترکیب دست ما را برای انواع مدل ها باز گذاشته، اما هیچ وقت شلوار راسته یا چسبان جین خود را روی بوت نیاورید. مگر اینکه شلوار شما دم پا گشاد باشد.
دوم اینکه برای استایلیش بودن، باید به قد شلواری که می پوشید دقت کنید. اگر وقتی آن را می پوشید پاچه ها تا روی زمین آمده است، شلوارتان خیلی بلند می باشد.
شلوار بوت کات شما باید ۲ – ۳ سانت از زمین فاصله داشته باشد تا وقتی آن را روی بوت می پوشید، آن را بپوشاند. هرگز شلوار بوت کات خود را درون بوت نکنید. همچنین رنگ های تیره تر این مدل شلوار مناسب تر می باشند، چرا که شلوارهای بوت کات رنگ روشن پاها را بزرگ نشان می دهند.

پوشیدن بوت و شلوار جین پسرانه (boyfriend jeans)
این مدل پوشیدن بوت با شلوار جین بسیار خوش استایل است. بوتی، یعنی مدلی از بوت که استخوان مچ را می پوشاند اما به ساق نمی رسد، برای این استایل مناسب است.
اگر بوت بلندتری به پا کنید، پاهایتان کوتاه به نظر می آید.بوتی ها در دنیای مد خیلی محبوب می باشند و آنقدری راحت هستند که بشود تمام روز پوشیدشان.
بهترین مدل برای پوشیدن بوت با شلوار جین پسرانه این می باشند که پاچه ی شلوار را به اندازه ۲ – ۳ سانتی متر تا بزنید. توجه کنید که تای شما بزرگتر از ۲ سانتی متر نشود. فقط کافیست قسمت کمی از پای شما از بالای بوت بیرون باشد.

پوشیدن شلوار جین سیاه، بوت سیاه

شلوار سیاه و بوت سیاه شیک است. این ترکیب بوت با شلوار جین، تقریبا برای هر موقعیتی مناسب است. همچنین این ترکیب شما را لاغرتر و بلند قدتر نشان می دهد.چه بخواهید رسمی باشید و چه بخواهید روزمره باشید، این ترکیب بوت و شلوار سیاه را با یک تاپ گشاد یا یک بلوز چسبان یقه اسکی ست کنید و لذت ببرید.

پوشیدن شلوارتا زده تا بالای بوت

تا زدن شلوار جین درست تا بالای بوت، کمک می کند که هم شلوار و هم بوت شما خوب جلوه کند. بهترین حالت ست کردن بوت های ساق کوتاه کلاسیک موسوم به چلسی (Chelsea boots) یا بوت های پاشنه دار با شلوار مدل پسرانه (boyfriend jeans) یا شلوار راسته می باشد. این تکنیک را با شلوارهای چسبان (skinny jeans) هم می توان انجام داد.تکنیک ۲ تا زدن یا ساده، یعنی ابتدا یک تای ۲-۳ سانتی زده، سپس یک تای دیگر روی آن، پاچه را اتو می کنیم که خط تا منظم شود و می پوشیم.

تا زدن شلخته و آزاد : اگر وقتی برای اتو زدن و صاف و صوف کردن پاچه ی شلوارتان ندارید، خیلی بی قید و بی قانون پاچه ها را بالا بزنید. مهم نیست چند تا تا زده اید و حتی یکی از پاچه ها از دیگری بالاتر یا پایینتر بود هیچ مسئله ای نمی باشد.

پوشیدن شلوار جین دم پا پاره

یکی دیگر از مدل های پوشیدن بوت با شلوار جین، پوشیدن جین های پاره می باشد. می توانید یکی از شلوارهای تنگ، راسته یا پسرانه خود را از بالای مچ جدا کنید تا دقیقا بالای بوت شما قرار بگیرد.

پوشیدن چکمه های بلند یا چکمه سواری با شلوار جین

شاید این یکی از سنتی ترین روش های پوشیدن بوت با شلوار جین باشد. یک جفت بوت ساده ی بلند موسوم به بوت های سوارکاری همیشه لازم می باشد، چرا که با هر بالاتنه ای می توان آن را به راحتی ست کرد.رنگ های سیاه و قهوه ای پر طرفدارتر می باشند و این یعنی شلوار جین شما می تواند هر رنگی بین سیاه و سفید و هرچه بین این دورنگست باشد.شلوار جین های چسبان یا اسکینی بهترین مدل ها برای ست شدن با بوت های بلند می باشند چرا که به راحتی در بوت جا می شوند.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیف و کفش

کفش های بهارانه

Published

on

کیف و کفش در کرج

سبک بهاره همیشه  جذابیت های خاص خود را دارد . همیشه توجه خاصی به کفش بانوان در این فصل ها می شود. از طرح و رنگ های متفاوت گرفته تا جنس و بافت های خاص به چشم می خورند.کفش های زیبای بهارانه تاثیر زیادی بر روی تیپ ما دارد و برای یافتن بهترین  کیف و کفش در کرج   می توانید همیشه به مجله مد و فشن سیدیورسو در کرج مراجعه کنسد

یکسری از نمونه کفش های بهارانه در زیر گفته شده که به چند تا از انها اشاره شده است .

کفش‌هایی با بندهای کتانی یا پنبه‌ای با چاپ شطرنجی
این مدل کفش برای تزئین و زیباتر نشان دادن کفش و پا پیشنهادهای مناسبی هستند. بند اطراف مچ پا را می‌پوشاند با جوراب هم زیبا به نظر می‌رسد.
پاشنه‌های طرح‌دار
این مدل پاشنه‌ها با طراحی فریبنده و زیبایشان را بیشتر می‌توانید در فصل گرما ببینید و به جرات می‌توان گفت این مدل مختص کفش‌های بهاره و تابستانه است.
پاشنه‌های کنده‌ای
پاشنه‌های مربعی و کنده‌ای همه جا هستند. هم از نوع بهاری‌شان هست وهم انواع زمستانی. ترکیب‌های با رنگهای مختلفشان هم بسیار پرکاربردند و برندهای مختلف هیچ‌گاه آنها را نادیده نمی‌گیرند.

کیف و کفش در کرج

 

کفش‌های تخت و یا با پاشنه کوتاه
کفش‌های تخت از همه اشکال و اندازه‌های آن در فصل بهار در بازار پر می‌شوند. برای اینکه به کمد لباستان هیجان بیشتری بدهید سعی کنید از رنگ‌های متالیک استفاده کنید. نقره‌ای به طرز خاصی رنگ بسیار محبوب این فصل است.
صندل
صندل هم به شکل کلاسیک و هم بندی گزینه هر ساله پیشنهادی بهار و تابستان است. اجازه دهید صندل‌های خوش زرق و برق و خاصتان در این بهار و تابستان خودنمایی کنند .
کفش‌های پاشنه بلند و یک تکه
این مدل ترکیبی از همان صندل‌های قدیمی و کفش‌های پاشنه‌بلند است و برای سال ۲۰۱۶ در بسیاری از هفته‌های مد بهاره مورد علاقه طراحان بوده است. این کفش‌ها هم زرق و برق‌دار هستند و هم در حد مناسبی راحت به نظر می‌رسند.
کفش‌های پاشنه تیز
برای کسانی که پاهای استخوانی دارد و عاشق مدل‌های جمع و جور و باریک هستند این کفش‌ها بسیار وسوسه‌برانگیز است.
کفش‌های جین طرح‌دار
این یکی از زیباترین مدل‌های بهاره و تابستانه است و با بافتی زیبا روی آن می‌توان با لباس‌های طرح دار و یا ساده از آن استفاده کرد.

کیف و کفش در کرج

 

کفش های پاشنه گرد

کفش ها ی پاشنه کفش های پاشنه بلند، به دلیل اینکه بسیار در معرض دید است جای زیادی برای مانور دارد. اشکال هندسی روی پاشنه کفش ها نیز جذابیت خاصی خواهند داشت. بدون شک این کفش ها مخصوص خانم های خاص طراحی شده اند.

 

Continue Reading

پوشاک بانوان

روش لباس پوشیدن جدی بدون آن که خشن و مردانه به نظر برسید

Published

on

لباس رسمی

شما به یک مانتو با تن خوری عالی و جزئیات جذاب نیاز دارید

یک مانتوی برش‌دار زیبا در رنگ‌های شیک و سطح بالا (ترجیحا تیره) همان چیزی است که یک خانم شیکپوش برای محیط اداری لازم دارد. اگر مرتبه مدیریتی بالایی در محل کار خود دارید ضرورت داشتن چنین مانتویی چندبرابر است چون باعث می‌شود شما جدا و برتر از بقیه به نظر برسید. داشتن جزئیات جالب توجه مثل سنجاق سینه، دکمه‌های فلزی و … هم به زیباتر شدن و کامل‌تر شدن استایل رسمی شما کمک خواهد کرد.

برای لباس رسمی پوشیدن داشتن یک کیف فرم‌دار ضروری است

خود شما کدام یک از این دو نفر را بیشتر جدی می‌گیرید؟ کسی که یک کیف شانل دوشی به دست دارد و یا کسی  که از یک کوله پشتی شل و وارفته استفاده می‌کند؟ البته برند اهمیتی ندارد اما پاسخ مشخص است، استفاده از اکسسوری‌های کلاسیک مثل کیف فرم‌دار شخصیت شما را سطح بالاتر نشان می‌دهد و در لباس پوشیدن جدی شما نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

برای  لباس رسمی  پوشیدن،باید  یک دست مانتو و شلوار رسمی داشته باشید

شاید مشکل اصلی شلوارهای رسمی این باشد که به راحتی با هر مانتویی ست نمی‌شود اما استفاده از یک دست مانتو و شلوار با تن خوری مناسب استفاده کنید تا مشکلی در هماهنگ کردن مانتو و شلوار نداشته باشید. البته همان طور که می‌دانید بهترین رنگ‌ها برای مانتو و شلوار رسمی، رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری است و برای لباس پوشیدن جدی بهتر است از رنگ‌های دیگر استفاده نشود. اما برخی تزئینات مثل لبه دوزی رنگی یا متالیک می‌تواند به زیباتر شدن لباس‌های شما کمک کند.

عینک آفتابی بزرگ برای لباس پوشیدن جدی ضروری است

حتما دلیلی وجود دارد که همه خواهران اولسن را جدی می‌گیرند، پشت یک عینک آفتابی بزرگ هیچ کس نمی‌تواند افکار و احساسات شما را حدس بزند و شما می‌توانید برنامه‌های آینده و لایه‌های درونی شخصیت خود را مخفی نگه دارید بنابراین عینک آفتابی بزرگ برای لباس پوشیدن رسمی ضروری است. پس اگر در شرایطی هستید که می‌خواهید بیشتر جدی گرفته شوید چشمان خود را با یک عینک آفتابی بزرگ مخفی نگه دارید.

کفش‌ها هم در رسمی بودن استایل شما نقش مهمی دارند

مریلین مونرو زمانی گفته بود به یک دختر یک جفت کفش پاشنه بلند بدهید و او دنیا را تسخیر خواهد کرد. این گفته تا حد زیادی درست است، زمانی که شما یک کفش رسمی پاشنه بلند و زیبا بپوشید و روش صحیح راه رفتن با آن را بدانید قدرتمند و جدی به نظر خواهید رسید و در عین حال اندامی ظریف و زنانه هم خواهید داشت. فراموش نکنید تمیز بودن و نو بودن کفش از گران بودن و شیک بودن آن بسیار مهم‌تر است پس لازم است از کفش‌های خود درست نگهداری کنید.

لباس رسمی  پوشیدن  باید با آرایش مناسب هم همراه باشد

آرایش کردن در حد متعادل و معقول هیچ منافاتی با پوشیدن لباس رسمی  ندارد بلکه می‌تواند علاوه بر زیباتر کردن ظاهر به جدیت شما نیز بیفزاید. به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس شما اولین قدم برای جدی گرفته شدن است و برای کامل کردن اعتماد به نفس شما به کمی آرایش نیاز دارید، گاهی یک رژ لب ساده می‌تواند تمام آرایش شما را شامل شود و در کمترین زمان اعتماد به نفس و زیبایی و جدیت را به شما هدیه دهد.

Continue Reading

برند های مشهور

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

Published

on

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

[tps_header] برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد . شعار برند جیوکس تولید کفش هایی است که پاها به بتوانند در راحتی بتواند درون آنها نفس بکشند.شعاری که برند جیوکس آن را به تعهدی تبدیل کرده که تا امروزتوانسته به خوبی جامه عمل به آن بپوشاند.و کفش هایی بسیار راحت را تولید کرده. نفس کشیدن پاها، ابداع مستمر، آزمایش های بسیار و تحقیق و نیاز دارد.محیط زیست علاوه بر احترام به سلیقه ی افراد، از اولویت های این برند می باشد. برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد [/tps_header]

پیشینه برند جیوکس Geox

[tps_title]۲۵ سال قبل فردی با نام ماریو مورتی پولگاتو،مدیر و بنیان گذار جیوکس یک راه حل اساسی برای نفس کشیدن بهتر پاها با سوراخ کردن کف کفش هایش ابداع نمود. این راه حل در سفری که در آمریکای جنوبی و زیر نور شدید آفتاب داشت به ذهنش رسید.[/tps_title]

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

پشت هر برندی یک رویداد یا اتفاق وجود دارد. داستانی که با آن برند پیوند خورده است. برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

سوال اساسی که برای پولکاتو پیش آمد این بود که چرا نباید کفشی تولید شود تا  کفی هایش در ضمن داشتن استحکام و انعطاف ، تنفس لازم برای پاها تأمین کند هدیه و مانع عرق کردنشان شود ؟

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

مورتی پولگاتو موقع برگشتن به خانه ایده اش درباره کفی های کفش ذهنی اش را به شرکت کوچک خود برد تا فناوری جدیدی در این خصوص به وجود آورد.

او ایده اش را با برند های بزرگ تولید کفش در میان گذاشت اما نتیجه چندانی نگرفت. همچنین تست های موردنیاز درباره این ایده روی چند کفش کودکان انجام شد. دیگر وقتش شده بود تا پولگاتو خودش اقدام کند. ایده ی اولیه به مرور زمان بهتر شد و تنوع محصولات ساخته شده از این ایده از به کفش مردان و کفش زنان بیشتر شد.

انتخاب اسم برای برند جیوکس Geox

جیوکس با تلفیق فناوری آبانگارد موفق شد طراحی تکراری آن زمان را تغییر دهد و کالایی متنوع را وارد بازار کرد.

واژه جیوکس Geox تلفیقی از کلمه Geo و حرف X است.  Geo در واقع لغتی به معنای زمین در زبان یونانی و حرف X هم نشان فناوری های های به روز جیوکس است. فناوری هایی که در محیط های آزمایشگاهی ایتالیا نتیجه می دهد و در سطح بین المللی تحقق می یابد. جیوکس ، نتیجه ی سعی روزمره و انرژی تمام نشدنی  پولگاتو در طراحی و تولید کفش می باشد. برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

زمان بین ایده و اجرای آن، بجز تایم فراوانی که از کمپانی گرفت، نسبت به پیشرفتی که در بازار شاهدش هستیم سریع رخ داد. پیروزی های فراوان برند جیوکس در سالیان اخیر اثباتی برای این ادعا می باشد. راه حل های عجین شده با فناوری هم در پوشاک و هم در کفش های جیوکس هویداست.

کفشی که نفس می کشد

الگوی «کفشی که نفس می کشد» حاوی کفی لاستیکی مرکب با پوسته ای منحصر به فرد می باشد. کفی که از آن بخار آب رد می شود اما مانع از عبور خود آب میشود. این الگو در کفش های با کف چرم نیز سرایت کرد. در نتیجه این کفش ها هم توان سد آب و رطوبت را دارند و همزمان در تنفس پاها تاثیر بسزایی دارند.

تولیدات 2017 جیوکس با ویژگی ضدآب و ضد باد با فناوری امفیبیوکس توانسته بهترین استانداردهای تنظیم دمای پاها و تنفس در فضاهای به شدت مرطوب و خیس را به وجود بیاورند. تازه فناوری های لایه گذاری ایکسند ، مشکل نرمی آناتومیک یا ایکسنس و برای سبکی و انعطاف پذیری یعنی نبولا را نیز به آن بیافزایید تا رویای داشتن جیوکس را بهتر تجسم کنید.

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

نام مقاله : برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

Continue Reading

مطالب داغ