Connect with us

پوشاک بانوان

چند نکته مهم جهت آماده شدن و لباس برای عروسی‌های زمستانی بانوان

Published

on

با رسیدن به میانه زمستان عروسی‌های زمستانی هم رونق بیشتری گرفته‌اند و شرکت کردن در این عروسی‌ها می‌تواند اتفاقی گرم و هیجان انگیز در روزهای سرد و برفی زمستان باشد. مهم‌ترین دغدغه خانم‌ها برای شرکت در عروسی انتخاب لباسمناسب است و انتخاب لباس مجلسی و اکسسوری‌های مناسب برای عروسی‌های زمستانی کاری به مراتب دشوارتر است. اما لازم نیست نگران باشید ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند نکته مهم و چند پیشنهاد برای آماده شدن در عروسی‌های زمستانی را برای شما بیان خواهیم نمود که با مطالعه و در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید زیباتر و بهتر از همیشه برای شرکت در عروسی آماده شوید.

لباس مجلسی آستین بلند بپوشید

فرقی نمی‌کند در کدام منطقه از کشورمان زندگی می‌کنید، در هر صورت در فصل زمستان هوا سرد خواهد بود و در این شرایط نمی‌توان از لباس‌های نازک و یا دکلته و آستین کوتاه استفاده کرد. لباس مجلسی آستین بلند گزینه‌ای است که در این زمان به کار شما می‌آید و می‌تواند شما را گرم نگه دارد بدون آن که استایل شما را برهم بزند. مزیت دیگر لباس آستین بلند مجلسی ایجاد تعادل بیشتر در تیپ شما است یعنی اگر آستین‌های لباس شما بلند باشد یقه آن می‌تواند باز باشد و یا دامن آن کوتاه‌تر شود. البته لباس‌های مجلسی ماکسی آستین بلند هم زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند و تیپی کلاسیک و به یادماندنی برای شما به وجود می‌آورند.

از رنگ‌های طیف جواهرات استفاده کنید

انتخاب رنگ لباس مجلسی برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند در زیبا بودن یا نبودن آن نقش مهمی داشته باشد. به طور کلی لباس مجلسی می‌تواند هر رنگی داشته باشد اما بهترین طیف رنگ برای این لباس‌ها به خصوص در فصل زمستان طیف‌های سنگ‌های زینتی هستند، مثل آبی لاجوردی، سبز زمردی، قرمز یاقوتی یا عقیقی و رنگ‌هایی از این دست که بسیار غنی، چشمگیر و جذاب هستند و باعث می‌شوند لباس شما گران‌تر به نظر برسد. اگر پوست شما روشن است سراغ طیف‌های پررنگ آبی مثل لاجوردی بروید اما اگر پوست متوسطی دارید رنگ سبز زمردی را انتخاب کنید و اگر پوست تیره دارید سراغ قرمز یاقوتی بروید. طیف‌های تیره و متالیک این دسته هم برای هر رنگ پوستی مناسب هستند.

برای عروسی‌های زمستانی جوراب شلواری بپوشید

یکی از سوالات اصلی خانم‌ها درباره آماده شدن برای عروسی این است که در مهمانی‌های زمستانی جوراب شلواری بپوشیم یا نپوشیم. این انتخاب به خود شما بستگی دارد اما توصیه ما این است که اگر لباس شما روی زانو یا بالاتر است بهتر است جوراب شلواری بپوشید تا هم پوشیده‌تر و موقرتر باشید و هم سرمای هوا شما را چندان اذیت نکند، جوراب شلواری شما می‌تاند ساده، ضخیم، طرح‌دار و یا در رنگ‌های دیگر باشد. البته در صورت پوشیدن یا نپوشیدن جوراب شلواری این نکته را مد نظر داشته باشید که کفش‌های شما باید با این شرایط هماهنگ باشد مثلا کفش جلوباز یا صندل را ترجیحا با جوراب شلواری تیره نپوشید.

از پارچه‌های ضخیم و سنگین استفاده کنید

در فصل‌های گرم و معتدل ما از پوشیدن لباس‌های ضخیم اجتناب می‌کنیم چون باعث عرق کردن ما می‌شوند اما در فصل زمستان دلیلی ندارد که شما از پارچه‌های مجلسی ضخیم و زیبا مثل مخمل یا ژاکارد استفاده نکنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که پارچه ضخیم باید به اندازه کافی سنگین باش، هرچه پارچه لباس سنگین‌تر باشد زیباتر روی تن شما خواهد ایستاد اما اگر سنگین نباشد تن خوری خوبی نخواهد داشت. پس اگر به یک عروسی زمستانی مخصوصا در فضای باز دعوت هستید مخمل و ژاکارد را جزو اولویت‌های اول خود قرار دهید.

سرهمی مجلسی بپوشید

در مقالات قبلی نیز گفتیم که سرهمی یکی از لباس‌های مناسب برای مهمانی‌های زمستانی است به شرطی که مدلی مناسب عروسی داشته باشد و به حد کافی مجلسی باشد. خوشبختانه این روزها سرهمی‌های زنانه مدل‌های متنوع و زیبایی دارند ( مثل مدل‌های آستین‌دار یا بدون آستین، با یقه هفت یا گرد و… ) و تنوع رنگی جذابی هم دارند که برای مهمانی‌ها بسیار مناسب است. پس اگر در شرایطی هستید که نمی‌توانید پیراهن یا دامن بپوشید و علاقه‌ای به پوشیدن کت و شلوار هم ندارید سرهمی مجلسی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

پوتین مجلسی هم گزینه مناسبی برای عروسی‌های زمستانی است

همیشه اولین انتخاب خانم‌ها برای کفش مجلسی یک جفت کفش خانمانه یا صندل پاشنه بلند است که برای این منظور طراحی شده است اما فصل زمستان یک مزیت خاص دارد و آن هم امکان پوشیدن پوتین مجلسی است.  پوتین‌های مجلسی به خصوص انواع پاشنه بلند آن می‌تواند زیبایی و شکوه استایل شما را چندین برابر کند. فقط مطمئن شوید بوتی که انتخاب می‌کنید به اندازه کافی مجلسی است و فرم و بلندی آن با لباس مجلسی شما هماهنگی دارد. یک بوت پاشنه بلند ساق کوتاه جیر به رنگ مشکی انتخابی بدون ریسک برای این منظور است که هم به اندازه کافی راحت است و هم در آن احساس شیکی و قدبلندی خواهید کرد.

از شنل یا لباس‌های شنل دار استفاده کنید

برخی از انواع مدل‌های لباس مجلسی روی سرشانه‌ها و آستین‌های خود شنل دارند که این شنل هم به رسمی بودن لباس می‌افزاید و هم آن را به انتخابی مناسب برای فصل سرما تبدیل می‌کند. با این مدل لباس هم می‌توانید لباس بدون آستین بپوشید و هم بازوها خود را مخفی و گرم نگه دارید، علاوه بر این، این مدل لباس فرم اندام شما را شکیل‌تر و متناسب‌تر نشان می‌دهد. پس به خاطر داشته باشید که لباس شنل‌دار مجلسی یک انتخاب عالی برای خانم‌های شیکپوش در عروسی‌های زمستانی است. البته برای پوشش اضافی می‌توانید به صورت موقتی از یک شنل معمولی مجلسی روی لباس ساده خود استفاده کنید تا گرم بمانید.

کت یا پالتوی مجلسی تهیه کنید

چه عروسی در فضای باز برگزار شود و چه در فضای بسته شما در مسیر یا پس از مهمانی مدتی را در فضای باز خواهید گذراند و در این زمان به پوشش مناسب نیاز دارید. ظاهر جالبی ندارد اگر روی لباس مجلسی خود کاپشن بپوشید چون با تیپ شما هماهنگی نخواهد داشت. پس توصیه می‌شود حتما یک پالتوی باکیفیت با ظاهر مجلسی تهیه کنید و برای مهمانی بپوشید، استفاده از سنجاق سینه بزرگ و چشمگیر هم می‌تواند به مجلسی شدن پالتوی ساده شما کمک کند.

اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید، لباس کرایه کنید

گاهی اوقات شما نمی‌توانید لباس‌های مورد نظر خود را در کمد لباس‌های خود پیدا کنید و فرصت یا بودجه مورد نیاز برای خرید این لباس‌ها را نیز در اختیار ندارید (چون لباس‌های مجلسی معمولا تنها یک شب پوشیده می‌شوند و ارزش پرداخت هزینه‌های بالا را ندارند) می‌توانید لباس مجلسی زمستانی خود را کرایه کنید. مراکزی در سطح شهر وجود دارند که لباس‌های مجلسی و اکسسوری‌ها و جواهرات زیبا را در قیمت‌های مناسب به مدت محدود کرایه می‌دهند و شما می‌توانید با انتخاب مدل مناسب در سایز خودتان زیباترین و گران‌قیمت‌ترین لباس‌ها را برای عروسی بپوشید بدون آن که هزینه زیادی را برای آن پرداخت کرده باشید. البته حتما کرایه لباس را از مراکز معتبر انجام دهید تا از نظر بهداشت و پرداخت و … مشکلی برای شما پیش نیاید.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوشاک بانوان

نکات لباس پو شیدن خانم های ریز نقش

Published

on

مجله مد و فشن در کرج

بیشتر لباس هایی که در بازار مجود هستند برای افراز ریزنقش و لاغر بسیار مناسب هستند و این یک نکته مثبت است. اما افراد قد کوتاه و ریز نقش باید نکاتی را در نظر بگیرند تا خوش تیپ و جذاب شوند. چون هر کس باید خودش را آن طور که هست، با هر قد و وزن و جثه و حالت بدنی که دارد بپذیرد و بدنش را دوست داشته باشد، خانم های ریز نقش و با قد کوتاه تر از 170 سانتی متر باید برای این که خوش پوش و زیبا باشند  همیشه به نکاتی توجه کنند که ما در  مجله مد و فشن در کرج به آن اشاره میکنیم  که به این افراد کمک می کند تا مناسب ترین انتخاب را در هنگام خریدن و پوشیدن لباس داشته باشند.

1.دامن کوتاه با کفش های نوک تیز بپوشید

زیبایی این مدل لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد   و ریز نقش به سادگی آن است. تنها کافیست یک بلوز به رنگ دلخواهتان  را با یک دامن کوتاه مشکی  یا سفید و کیف و کفش ست کنید. کفش های نوک تیز  نگاه ها را به پایین منحرف می کنند

مجله مد و فشن در کرج

در این تصویر امیلا کلارک یکی از ریز نقشان در مراسم های فرش قرمز را مشاهده می کنید که بسیار زیبا و خیره کننده شده است

 

لباستان ظریف باشد

مجله مد و فشن در کرج

پوشیدن لباس‌های حجیم و شلوغ که به ظاهر قرار است حجمی به اندام شما اضافه کند به هر شکلی برای جثه کوچک و ظاهر ریزنقش شما بسیار نامناسب خواهد بود. پس بهتر است با انتخاب لباس‌های ظریف و ست  در کنار رعایت کردن نکات بالا ظاهر و قدی مناسب از خود نشان دهید.

لیلی کولینز رو مشاهده میکنید که با ظاهری زیبا و اراسته با ست ساده سیاه و سفید ظاهر شده است

 

کیف دستی

برای پاهای کوتاه، کیف و کیف دست هایی که شکل باریک وبلند دارند مناسب است و انواع مدل کیف های گرد و بزرگ مناسب نیست.از ساک های بزرگ به عنوان کیف دستی نیز استفاده نکنید.

 

 کمی پاشنه هم موثر است

مجله مد و فشن در کرج

 

مسلما پوشیدن پاشنه بلند شما را بلندتر نشان می دهد. اگر نمی توانید پاشنه های خیلی بلند را تحمل کنید نگران نشوید. پاشنه های کوتاه تر و زخیم تر دوباره مد شده اند.

در تصویر بالا تیلور سویفت رو می بینید که یک یک پاشنه نه چندان بلند با پاشنه های کلفت  و ظاهری زیبا ظاهر شده است

 

لباستان باید حتما  اندازه تان باشد

بهتر است خانم‌ها  ریز نقش مراقب اندام خود باشند. چاقی و اضافه وزن همه فرضیه‌های شما را برای داشتن ظاهری مناسب و انتخاب لباسی درخور شما را  به هم می‌زند و شما دستتان برای  پیروی از مد و فشن بسته می شود . اما بعد از رعایت این اصل مهم، فراموش نکنید که باید لباسی کاملا در سایز و اندازه خودتان بپوشید

مجله مد و فشن در کرج

 

سلنا با ظاهری ساده  و حتی زیاد پیروی نکردن از مد ولی  بسیار زیبا ظاهر شده چون لباس هایش مناسب اندامش است

 

Continue Reading

پوشاک بانوان

قوانین همیشگی مد و فشن در مجله مد و فشن در کرج

Published

on

مجله مد و فشن در کرج

 همه ما خوش تیپ بودن برامون مهم است و برای خوش تیپ بودن قوانین زیادی رو رعایت می کنیم  در این مقاله مد و فشن در کرج  به قوانین مد و فشن در دنیای امروزی می پردازیم با ما همراه باشید :

1-در لباس های خود احساس راحتی کنید.

همه ما به دنبال کردن ترند ها علاقه داریم اما  باید علاوه بر ترند باید  راحتی خودمون رو هم در نظر بگیریم  . همه ما این اشتباه را بارها انجام داده ایم که لباس ترند فصل را خریداری کرده ایم و در زمان پوشیدن آن لباس اصلا راحت نبوده و دیگر از ان استفاده نکردیم اگر در لباسی  راحت نیستید اصرار بر خریدش نداشته باشید هرچند برند باشد یا بسیار به دل شما نشسته باشد

 

مجله مد و فشن در کرج

 

 

2.با توجه به فرم بدنتان لباس های خود را انتخاب کنید.

وقتی شما به خرید می روید اولین سوالی که از خود می پرسید این است کهآیا این لباس چاقم نمیکنه ؟ یا زیاد لاغر نشونم نمیده ؟؟مهم نیست که این لباس چقدر زیبا است مهم هماهنگی آن با اندام شماست. به سایز لباس ها نیز بسیار دقت کنید اگر لباس برای شما تنگ است از سایز بزرگتر استفاده کنید و همان طور برعکس.

 

3.به قد دامن های خود توجه کنید

همیشه سعی کنید از دامن های خیلی کوتاه که با آن ها احساس راحتی نمی کنید استفاده نکنید.! همواره در عین شیک بودن به راحتی خود نیز اهمیت دهید. و همواره همیشه علاوه بر خوش تیپ بودن در لباس های خود راحت باشید

مجله مد و فشن در کرج

مجله مد و فشن در کرج

 

 از پوشیدن لباس هایی با دکلته زیاد جلوگیری کنید .

با پوشیدن لباس های دکلته نیز می توانید شیک باشید اما باید تعادل را در پو شیدن انها توجه داشته باشید .اگر شما در استایل خود از یک دامن کوتاه استفاده کرده اید باید همراه آن بلوزهای آستین بلند بپوشید.اگر از بلوزهایی با فرم یقه هفت استفاده می کنید باید از دامن های میدی یا شلوارهای گشاد استفاده کنید. تا در تیپ شما همخوانی بوجود بیایید

 

Continue Reading

پوشاک بانوان

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

Published

on

مجله مد و لباس کرج یا مجله مد و فشن کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

 

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج ، موضوعیه که شاید دغدغه خیلی از مردم در کرج باشه. خیلیا از کرج میکوبن میرن تا تهران تا خرید لباسشونو اونجا انجام بدن. از چندتاشون که پرسیدم، دلیل اصلی رو نبود مدل های جدید یا قیمت های مناسب برای لباس مجلسی در کرج ، کیف و کفش در کرج ، مانتو در کرج می دونستند.

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

بعضیاشونم از نبود لباس زیر زنانه در کرج ، لباس فرم در کرج ، لوازم آرایشی در کرج ، کت و شلوار در کرج ، شلوار لی یا جین در کرج ، تی شرت در کرج ، کت تک و اسپرت در کرج ناله می کردند.

[tps_title]

اما سوال اصلی اینه که آیا مردم در کرج به عنوان سومین کلانشهر کشور، نمیتونن نیازهای خودشون مثل لباس زنانه در کرج یا پوشاک آقایان در کرج ، در شهر خودشون تامین کنن و پولشون رو در کرج هزینه کنن تا گردش نقدینگی و توسعه شهری رونق بگیره.

با وجود مراکز خرید بسیار متعدد و لوکس در کرج و نقاط مختلف شهر، واقعا دلیل این مشکل چیه؟ نبود نظارت سازمانهای مربوطه در کرج برای قیمت ها ، وجود نداشتن مدل لباس های جدید در کرج ، با عدم اطلاع رسانی دقیق کسبه ها به مردم کرج .

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

جالبه بدونید جواب درست و موثرترین عامل گزینه آخره …. یعنی عدم اطلاع رسانی درست به مردم شهرمون درباره مراکز خرید لباس در کرج، ازینکه چه مدل هایی برای فروش میارن یا چه تخفیف های خوبی میذارن.

از خود سی دیورسو شروع میکنم و به عنوان تنها مرجع تخصصی مد و لباس در کرج ، میخوام در مقالات سریالی شما رو با مراکز فروش لباس زنانه در کرج یا پوشاک آقایان در کرج بیشتر آشنا کنم و اینکه کدوم نیازهای شمارو می تونن تامین کنن. قیمت هاشون توی چه رنجی هست و چه آفرهایی براتون میذارن. تا هم دین خودمونو ادا کرده باشیم به کرجمون ، و هم رویه ای شروع شه تا بقیه هم این کار رو برای حوزه های دیگه جز پوشاک استارت بزنن.

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

امیدوارم خود فروشگاه ها و شما کرجیای عزیز هم کمک کنید تا از همین سایت یه سری اتفاقات برد-برد برای هممون رقم بخوره.

[/tps_title]

مراکز خرید کرج : البرز بل سنتر

مراکز خرید کرج در جاهای زیادی از شهر وجود دارند و خداروشکر هر محله ای برای خودش، یه مجتمع تجاری خوب و ویژه داره که مردم در کرج اون محل بتونن نیازاشونو در حوزه پوشاک و لباس برطرف کنن. برخی از این مراکز هم که فضای بزرگتر یا مدل لباس متنوع تری دارند، از کل کرج مردم به اونجا میرن.

مجتمع تجاری اداری تفریحی البرز بل سنتر، در کرج جزو بزرگترین و لوکس ترین مراکز فروش پوشاک مردانه و زنانه محسوب میشه.

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج

برندهای بزرگ و محبوبی هم در این مجموعه هستند مانند ال سی وایکیکی ، DEFCTO و …

 

لباس زنانه در کرج | پوشاک آقایان در کرج ، موضوعیه که شاید دغدغه خیلی از مردم در کرج باشه. خیلیا از کرج میکوبن میرن تا تهران تا خرید لباسشونو اونجا انجام بدن. از چندتاشون که پرسیدم، دلیل اصلی رو نبود مدل های جدید یا قیمت های مناسب برای لباس مجلسی در کرج ، کیف و کفش در کرج ، مانتو در کرج می دونستند.

بعضیاشونم از نبود لباس زیر زنانه در کرج ، لباس فرم در کرج ، کت و شلوار در کرج ، شلوار لی یا جین در کرج ، تی شرت در کرج ، کت تک و اسپرت در کرج ناله می کردند.

Continue Reading

مطالب داغ