Connect with us

پوشاک آقایان

تام فورد، طراح معروف برند گوچی

Published

on

کمتر کسی است که با برند گوچی آشنایی نداشته باشد و از محصولات این برند استفاده نکرده باشد. شاید جالب باشد بدانید که مؤثرترین فرد در موفقیت این برند، مردی تگزاسی است به نام تام فورد. به جرأت می توان گفت بدون وجود تام فورد گوچی هیچگاه چنین جایگاهی را در میان دنیای مد و فشن به دست نمی آورد. در ادامه به زندگی این مرد خارق العاده خواهیم پرداخت.

تام فورد یا همان توماس، طراح معروف لباس و فیلمساز، در ۱۸ اوت ۱۹۶۱ در شهر آستین واقع در تگزاس چشم به جهان گشود. پدر و مادر وی در کار املاک و مستغلات مشغول بودند. پس به ناچار تام کودکی خود را با پدربزرگ و مادربزرگ خود در شهر برانوود سپری کرد. او از همان سنین کودکی بسیار علاقه مند به هنر و نقاشی بود و استعداد خوبی نیز در این زمینه داشت.

پس از اینکه خانواده تام فورد به نیومکزیکو نقل مکان کردند، وی در آنجا در دبیرستان سانتافه مشغول به تحصیل شد و پس از فارق التحصیلی از آن، در رشته تاریخ هنر در دانشگاه نیویورک ثبت نام کرد. ولی او فقط یک سال به تحصیل در دانشگاه مشغول بود، بعد از آن به لس آنجلس رفت. در آنجا وارد کار تبلیغات تلویزیونی شد تا بتواند هزینه زندگی خود را تأمین کند.

اما چند سال بعد دوباره به نیویورک بازگشت و دوباره تصمیم گرفت به دانشگاه باز گردد. وی این بار در رشته معماری دانشگاه پارسونز ثبت نام کرد. او به یک باره در سال آخر تحصیلش تغییر رشته داد و تصمیم گرفت که رشته مد و فشن را انتخاب کند. او فکر می کرد که رشته معماری یک رشته خشک و خشن است و با روحیات او سازگاری ندارد.

او در شرکت پری الیس ۲ سال دستیار طراح هاردویک بود. وی طراحی شلوار جین انجام می داد. او بالاخره درسال ۱۹۹۰ به میلان رفت تا در آنجا طراح لباس زنانه برای شرکت گوچی شود. وی توانست در آن شرکت بسیار موفق عمل کند و پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیماید. تا اینکه دو سال بعد مدیر طراحی و سپس دو سال بعد مدیر خلاقیت شرکت گوچی شد.

تام فورد حدود ۱۰ سال برای گوچی کار کرد و در این مدت این شرکت به شدت پیشرفت کرد و سود هنگفتی بدست آورد.  وی پس از مدتی تصمیم گرفت برند خود را به نام Tom Ford راه اندازی کرده و آن را سروسامان دهد. همین حرکت او را به سوی موفقیت چشم گیری سوق داد.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوشاک آقایان

پوشاک رسمی آقایان – چه مجالسی باید پوشاک رسمی بپوشیم !

Published

on

مجله مد و فشن در کرج

پوشاک رسمی آقایان و مکانهایی که ضرروری است از پوشاک رسمی استفاده کنیم

لباس های رسمی برای اقایان در مجالس یکی از مهم ترین نکات  است در زیر با مجله مد و فشن در کرج با ما همرا شوید

پوشاک رسمی آقایان یکی از مهمترین مسائل در زمینه مد و فشن می باشد . که در واقع برای آقایان کت و شلوار با رنگهای خاص  مانند توسی ، سرمه ای ، مشکی غیره و ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن مردانه جزء اصول پوشاک رسمی آقایان می باشد استفاده از پوشاک رسمی در برخی جلسات بسیار ضرروی است چون در مرحله بدو از ورود شما به جلسات رسمی و مهم نشان دهنده شخصیت و بیان کننده هویت شما می باشد.  استفاده از لباس های اسپورت در جلساتی مانند مصاحبه کاری – جلسات هیئت مدیره و ازین قبیل جلسات کمی زننده بوده و ممکن است نظر دیگران نسبت به شما و شخصیت واقعی شما درست نباشد و به قول معروف روی شما حساب نکنن . در واقع در جلسات رسمی شما با پوشیدن لباس رسمی نه تنها جذاب تر و گیرا تر هستید بلکه باعث محترم شمردن جلسه مورد نظر از طرف شما می باشد .

 

علاوه بر جلسات و محافل رسمی کاری ، ما توصیه می کنیم که در اولین جلسه دیدار با دختر خانم موردعلاقه خود از پوشاک رسمی کت و شلوار  به جای لباس اسپورت استفاده کنید و مطمئن باشید در نظر اول ایشون تأثیر فوق العاده مثبتی خواهید داشت .

 

چند نکته در مورد لباس رسمی آقایان

1.هیچگاه  زیر كت و شلوار خصوصا رسمی از پیراهن آستین كوتاه استفاده نكنید.

2.رنگ كت و شلوار رسمی سرمه‌ای و پس از آن مشکی یا رنگ تیره است. برای جلسات رسمی هیچ رنگ دیگری استفاده نمی‌شود.

3.هیچ كت تكی به درد هیچ مجلس رسمی نمی‌خورد. بنابراین در جلسات رسمی با كت تك ظاهر نشوید بهتر است .

4.اگر از كراوات استفاده می‌كنید با لباس رسمی از رنگ‌های شاد مانند قرمز، بنفش و… استفاده شود. هرچند كراوات كاملا مرتبط با سلیقه شما است، بعضا مقامات و سران كشورها، رنگ كراوات خود را از رنگ غالب پرچم كشور خود استفاده می کنند.

 

مجله مد و فشن در کرج

Continue Reading

پوشاک آقایان

لباس های مناسب برای آقایان در فصل بهار و تابستان

Published

on

مجله مد و فشن در کرج

شما  اگر  بخواهید واقعا شیک باشید لازم است بیشتر به موضوع آب و هوا توجه کنید و یکی از سختی های بهار و  تابستان گرمی هوا است و  لباس هایی که به اندازه ایی عرق ایجاد می کنند که باید هر روز به حمام رفت یا حداقل از اسپری ها و مختلف استفاده کرد   در مجله مد و فشن در کرج ما به این موضوع می پردازیم ،با ما همراه باشید .

شلوارهای کتان سبک وزن

این نوع شلوارها در خرید لباس تابستانی  و بهارانه  بیشتر مردان جایگاهی ندارد.

 مجله مد و فشن  در کرج  به شما شلوار های کتان  سبک وزن  رو پیشنهاد میکند   به خصوص که مانند شلوار جین باعث ایجاد عرق بر روی پاهای شما نمی شوند و بسیار مناسب است برای روز های گرم

 

مجله مد و فشن در کرج

مجله مد و فشن در کرج

پیراهن های یقه کوبایی

بعضی اوقات می شود ما  در تابستان هنگام استفاده از پیراهن ها، استایل اشتباهی را انتخاب کرده و وضعیت نامناسبی را در لباس های خود ایجاد کرده ایم. به خصوص در تعطیلات.

خوشبختانه هنگام استفاده از پیراهن های یقه کوبایی چنین مشکلاتی ندارید. این پیراهن های ساده و چاپی که به راحتی با هر نوع  شلواری ست می شود و با خیال راحت می توانید به هرجا که مد نظرتون هست بروید .

 

تی شرت و پیراهن های مردانه در کرج

با توجه به اینکه تی شرت ها بخش کوچکی از انواع لباس های مردانه را تشکیل می دهندکه بسیار عادی است و خیلی پراستفاده. با اینحال لباس هایی هستند که برای عروسی های تابستانی به شدت توصیه می شود. تی شرت ها برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند و درحال حاضر در عروسی ها و جشن های تابستانی جای مناسبی برای خود پیدا کرده اند.

مجله مد و فشن در کرج

 

عینک های آفتابی های شیک در کرج

عینک های آفتابی بسیار مهم هستند و  آنها برای زندگی هستند . در زمستان وجود ابرها باعث می شوند که خیلی عینک آفتابی استفاده نشود. اما رد فصل بهار و تابستان و حتی تا اواخر پاییز شما نیاز به یک یا دو عینک آفتابی دارید. شما به محافظت های بیش از حد در برابر اشعه های یو وی ندارید. شما با سه جفت عینک آفتابی می توانید پوشش خود را مرتب کنید و استفاده کنید تا زمانی که آنهارا از دست بدهید و یا اشتباهی روی آنها بنشینید.

 

Continue Reading

پوشاک آقایان

خوش تیپی دانشجویی پسرونه

Published

on

دانشجویان خوش تیپ

نکات مهم و راحت برای خوش تیپی شما در دانشگاه

انتخاب لباس دانشجویی پسرانه کار سختی نیست اگر بعضی از اصول و قواعد کلی را بدانید و رعایت کنید. وقتی این مطلب را خواندید تمام نکات رو به یاد داشته باشید و هنگام رفتن به دانشگاه همشو رعایت کنید و به  خاطر بسپارید قرار نیست تمام گزینه هایی که معرفی کرده ایم را بخرید و ممکن است خیلی‌هایشان را همین حالا هم داشته باشید یا بعضی هایشان با استایل شما جور نباشند.

تیپ دانشجویی پسرانه و مهم بودن  تی شرت

خرید تی شرت را در اولویت قرار دهید به خصوص که می‌توانید آن را به تنهایی یا زیر یک پیراهن مردانه با دکمه‌های باز بپوشید. مدل تی شرت‌ برای تیپ دانشجویی پسرانه، باید شامل دو فرم یقه شود؛ یقه گرد و یقه هفت. تیشرت یقه گرد به خصوص با پیراهنی که روی آن می پوشید خوب می‌شود و تیشرت یقه هفت را می توانید به تنهایی هم به کار ببرید.

روزهای اول مهر می توانید سراغ رنگ‌های شاد و روشن تابستانه بروید. اما اگر دوست دارید تی شرت مردانه ای بخرید که به درد روزهای بعد هم بخورد پیشنهاد ما انتخاب رنگ های طوسی، سرمه ای، سفید و مشکی است.

کت تک مردانه، ضروری یا غیر ضروری؟

اگر  به خوش تیپی خود اهمیت می دهید  و هزینه بیشتر برایتان مهم نیست، پیشنهاد می کنیم کت تک مردانه را به کمدتان اضافه کنید. کت تک مردانه پارچه‌ای دو دکمه به رنگ سرمه ای یا مشکی و کت تک جین مردانه با رنگ تیره دو عضو تازه کمد شما می شوند که ست لباس دانشجویی پسرانه شما را تکمیل می کنند. اگر بیشتر اسپرت می پوشید کت تک جین را جایگزین کت تک پارچه ای کنید. اگر هم این گزینه ها را دارید می توانید کت تک پارچه ای را با تیشرت یقه هفت یا پیراهن بپوشید و کت جین را با تیشرت یقه گرد و پولوشرت همراه کنید.

پلیور یا سویشرت مردانه؛ کدام به دردم می‌خورد وکدام خوش تیپ تر است ؟

سویشرت به راحتی با شلوار جین مردانه ست می شود و تیپ اسپرت می سازد و پلیور یا ژاکت مردانه را می‌توان به همراه شلوار کتان برای داشتن یک ست نیمه رسمی پوشید. برای انتخاب هودی یا سویشرت می‌توانید سراغ رنگ هایی مثل نارنجی، سبز تیره، کرم، مشکی و قرمز بروید.

این رنگ ها برای نیمسال اول تحصیلی که هوا خنک و سرد است، مناسب هستند. برای انتخاب پلیور هم سراغ رنگ هایی مثل طوسی، سرمه‌ای، مشکی، آبی، قرمز و پرتقالی بروید. برای داشتن یک تیپ خاص می‌توانید زیر پلیورتان پیراهن مردانه بپوشید و بگذارید یقه اش خودی نشان بدهد. اگر بیشتر نیمه رسمی می پوشید سراغ پلیورتان بروید و برای اسپرت پوشی از سویشرت یا هودی استفاده کنید.

 

 

چند نکته مهم برای داشتن تیپ دانشجویی شیک

 

اگر اضافه وزن دارید از تناژهای تیره هر رنگی استفاده کنید و اگر لاغر اندام هستید با خیال راحت سراغ رنگ های روشن تر هم بروید.

پسرانی که شانه های پهن و میان تنه لاغر دارند تقریبا می توانند هر نوع لباسی بپوشند؛ هم تنگ و هم گشاد.

رنگ‌هایی مثل سفید، مشکی، طوسی و سرمه‌ای را به عنوان چهار ضلع یک مربع در نظر داشته باشید. هر کدام از این رنگ ها را می توان با مجموعه بزرگی از رنگ های دیگر یا حتی با سایر اضلاع ترکیب کرد و نتیجه خوبی گرفت.

اگر دوست دارید قدتان بلند به نظر برسد موقع خرید شلوار سراغ شلوار فاق بلند بروید و اگر قدتان بلند است و نمی‌خواهید پاهایتان کشیده به نظر آیند سراغ فاق متوسط بروید.

در هیچ شرایطی شلوار فاق کوتاه نپوشید، دانشگاه و غیر دانشگاه هم ندارد.

عناصر اصلی کمدتان شامل شلوار جین و پارچه‌ای، تی شرت و پولوشرت، پلیور یا کاردیگان، کفش رسمی و روزمره، کاپشن یا پالتو می شود.

در کنار داشتن رنگ های خنثی، چند تکه لباس رنگی هم داشته باشید. رنگ های شاد سن شما را کمتر می کنند و نشاط بیشتری به ظاهرتان می بخشند.

چنانچه می خواهید اساتیدتان را تحت تاثیر قرار دهید و در آینده با آن ها همکاری کنید، از حالا شبیه شغل و موقعیتی که دوست دارید لباس بپوشید.

در نهایت شما با این نکات ساد خوش تیپ می شوید

Continue Reading

مطالب داغ