Connect with us

کیف و کفش

کیف مجلسی زنانه

Published

on

اگر تمام قوانین خوش پوشی در مهمانی ها را رعایت نمایید اما کیف مجلسی زنانه‌ای در دست بگیرید که مناسب نیست، انگار هیچ کاری انجام ندادید. برای انتخاب و خرید کیف زنانه مجلسی، ما به کمک‌ تان آمده‌ایم تا بتوانید با استفاده از چند قانون کلی، مدل‌های زیبا و مناسبی انتخاب کنید.

مدل کیف مجلسی زنانه طرح دار یا ساده؟

وقتی لباس تان طرح دارد، بهتر می باشد سراغ کیفی بروید که ساده می باشد. وقتی هم کیف تان طرح دارد، باید لباس ساده بپوشید. اینطور نیست که اگر این قانون را موقع خرید کیف مجلسی زنانه رعایت نکنید فاجعه رخ بدهد اما واقعیت این است که ترکیب ساده و طرح‌دار معمولا شیک تر از طرح‌دار و طرح‌دار می باشد.

چه رنگی بخرم؟

اگر لباسی که قرار است در مهمانی به تن کنید مشکی می باشد، می توانید سراغ کیفی با رنگ غالب مشکی بروید اما باید یادتان باشد قرار نیست این کیف تماما مشکی و ساده باشد. در عوض بهتر است کیفی انتخاب کنید که روی آن با طلایی یا نقره ای کار شده است.نکته‌ی بعدی به کار خانم هایی می آید که پوشیدن لباس‌های رنگی را به لباس مشکی ترجیح می دهند. این خانم ها می توانند از کیف مجلسی زنانه ای استفاده کنند که یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پیراهن مجلسی شان باشد.به عنوان مثال اگر پیراهن شما به عنوان یکی از این خانم ها، آبی روشن است بهتر است کیف سرمه ای یا آبی تیره در دست بگیرید.

چه فرمی انتخاب کنم؟

فرم معمول کیف مجلسی زنانه، مستطیل است اما قرار نیست قطعی باشد و نتوانید سراغ فرم‌های دیگر بروید. استفاده از کیف‌های مثلثی، دایره‌ای و بیضی به عنوان اشکال هندسی رایج و کیف‌هایی که فرم‌های متفاوت دارند، مانند مدل‌هایی که شبیه قلب هستند، برای شما آزاد می باشد.یک نکته‌ی دیگر را هم به یاد داشته باشید؛ اگر قدتان بلند است و لاغر هستید، از کیف های گرد و اگر قد کوتاه و تو پُر هستید سراغ مدل های مستطیلی بروید.

چه اندازه‌ای باشد؟

جواب این سوال به وسایل ضروری که قرار است در مهمانی به همراه داشته باشید، بستگی دارد. اگر وسایل تان زیاد نمی باشند، با خیال راحت سراغ مدل های دستی یا Clutch Bag با سایز کوچک بروید یا از مدل های دوشی کوچک استفاده کنید. اما اگر وسایل زیادی دارید، سراغ کیف‌های بزرگتر دوشی بروید. وسایل ضروری که حتما باید در کیف شما باشند شامل کلید، گواهینامه، میزان پول نقد و کارت بانکی، رژ لب و گوشی همراه می شود. هر چیزی به غیر از این ها به وسایلتان اضافه شد، کیف بزرگتری در دست بگیرید.

سراغ کدام جنس نروم؟

پولک دوزی، مروارید دوزی، جیر، چرم،ساتن و ابریشم جزو معمول ترین یراق آلات و جنس‌های کیف مجلسی زنانه می باشند و شما در انتخاب تک تک شان آزاد می باشید. فقط یک نکته‌ی مهم را به خاطر داشته باشید: ساتن و ابریشم ممکن است زودتر از جنسی مثل چرم یا جیر کثیف شوند و تمیز کردنشان هم سخت تر می باشد. کیف های پولک دوزی یا مروارید دوزی شده هم ریسک گیر کردن به لبه های تیز و پاره شدن دارند. بنابراین سراغ این جنس کیف ها بروید اگر خیلی مراقب شان می باشید.

بند داشته باشد یا نه؟

کیف بدون بند، نمونه‌ی کلاسیک کیف مجلسی زنانه می باشد. خانم‌هایی که قصد استفاده از این مدل کیف‌ها را دارند باید حواس‌شان باشد که با در دست گرفتن کیف بدون بند، عملا یک تنها یک دست‌شان آزاد می باشد. اما استفاده از کیف‌های دوشی به آن‌ها آزادی عملی بیشتری می‌دهد و احتمال جا گذاشتن یا گم شدنش هم کمتر می باشد. بهتر است بند کیف شما از زنجیر تهیه شده یا ترکیبی از چرم و زنجیر باشد. جدیدترین نوع کیف هم مدل هایی می باشد که مچ بند دارند و دور مچ دست قرار می‌گیرند.

با چه چیزهایی ست کنم؟

اگر موقع ست کردن لباس، زیورآلات و کیف مجلسی تان، به برخی ریزه کاری ها دقت کنید، زیبایی بیشتری به خودتان هدیه کرده‌اید.سعی کنید بین تزئینات لباس و کیف‌تان هماهنگی وجود داشته باشد. مثلا اگر روی سرشانه‌های پیراهن‌تان پولک دوزی شده است، کیف تان هم می تواند یک نوار پولک دوزی شده داشته باشد.اگر کیف شما قفل یا بند طلایی دارد، باید از زیورآلات طلایی استفاده کنید. اگر سراغ سیلور یا نقره بروید ترکیب زیبایی بوجود نخواهید آورد.در صورتی که از جواهر یا سنگ‌های رنگی در زیورآلات تان استفاده می‌کنید می‌توانید بین رنگ پارچه‌ی کیف و رنگ سنگ های زیورآلات تان هماهنگی به وجود بیاورید. مثلا زمرد را با کیف سبز ست کنید و یاقوت را با قرمز.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیف و کفش

کفش های بهارانه

Published

on

کیف و کفش در کرج

سبک بهاره همیشه  جذابیت های خاص خود را دارد . همیشه توجه خاصی به کفش بانوان در این فصل ها می شود. از طرح و رنگ های متفاوت گرفته تا جنس و بافت های خاص به چشم می خورند.کفش های زیبای بهارانه تاثیر زیادی بر روی تیپ ما دارد و برای یافتن بهترین  کیف و کفش در کرج   می توانید همیشه به مجله مد و فشن سیدیورسو در کرج مراجعه کنسد

یکسری از نمونه کفش های بهارانه در زیر گفته شده که به چند تا از انها اشاره شده است .

کفش‌هایی با بندهای کتانی یا پنبه‌ای با چاپ شطرنجی
این مدل کفش برای تزئین و زیباتر نشان دادن کفش و پا پیشنهادهای مناسبی هستند. بند اطراف مچ پا را می‌پوشاند با جوراب هم زیبا به نظر می‌رسد.
پاشنه‌های طرح‌دار
این مدل پاشنه‌ها با طراحی فریبنده و زیبایشان را بیشتر می‌توانید در فصل گرما ببینید و به جرات می‌توان گفت این مدل مختص کفش‌های بهاره و تابستانه است.
پاشنه‌های کنده‌ای
پاشنه‌های مربعی و کنده‌ای همه جا هستند. هم از نوع بهاری‌شان هست وهم انواع زمستانی. ترکیب‌های با رنگهای مختلفشان هم بسیار پرکاربردند و برندهای مختلف هیچ‌گاه آنها را نادیده نمی‌گیرند.

کیف و کفش در کرج

 

کفش‌های تخت و یا با پاشنه کوتاه
کفش‌های تخت از همه اشکال و اندازه‌های آن در فصل بهار در بازار پر می‌شوند. برای اینکه به کمد لباستان هیجان بیشتری بدهید سعی کنید از رنگ‌های متالیک استفاده کنید. نقره‌ای به طرز خاصی رنگ بسیار محبوب این فصل است.
صندل
صندل هم به شکل کلاسیک و هم بندی گزینه هر ساله پیشنهادی بهار و تابستان است. اجازه دهید صندل‌های خوش زرق و برق و خاصتان در این بهار و تابستان خودنمایی کنند .
کفش‌های پاشنه بلند و یک تکه
این مدل ترکیبی از همان صندل‌های قدیمی و کفش‌های پاشنه‌بلند است و برای سال ۲۰۱۶ در بسیاری از هفته‌های مد بهاره مورد علاقه طراحان بوده است. این کفش‌ها هم زرق و برق‌دار هستند و هم در حد مناسبی راحت به نظر می‌رسند.
کفش‌های پاشنه تیز
برای کسانی که پاهای استخوانی دارد و عاشق مدل‌های جمع و جور و باریک هستند این کفش‌ها بسیار وسوسه‌برانگیز است.
کفش‌های جین طرح‌دار
این یکی از زیباترین مدل‌های بهاره و تابستانه است و با بافتی زیبا روی آن می‌توان با لباس‌های طرح دار و یا ساده از آن استفاده کرد.

کیف و کفش در کرج

 

کفش های پاشنه گرد

کفش ها ی پاشنه کفش های پاشنه بلند، به دلیل اینکه بسیار در معرض دید است جای زیادی برای مانور دارد. اشکال هندسی روی پاشنه کفش ها نیز جذابیت خاصی خواهند داشت. بدون شک این کفش ها مخصوص خانم های خاص طراحی شده اند.

 

Continue Reading

پوشاک بانوان

روش لباس پوشیدن جدی بدون آن که خشن و مردانه به نظر برسید

Published

on

لباس رسمی

شما به یک مانتو با تن خوری عالی و جزئیات جذاب نیاز دارید

یک مانتوی برش‌دار زیبا در رنگ‌های شیک و سطح بالا (ترجیحا تیره) همان چیزی است که یک خانم شیکپوش برای محیط اداری لازم دارد. اگر مرتبه مدیریتی بالایی در محل کار خود دارید ضرورت داشتن چنین مانتویی چندبرابر است چون باعث می‌شود شما جدا و برتر از بقیه به نظر برسید. داشتن جزئیات جالب توجه مثل سنجاق سینه، دکمه‌های فلزی و … هم به زیباتر شدن و کامل‌تر شدن استایل رسمی شما کمک خواهد کرد.

برای لباس رسمی پوشیدن داشتن یک کیف فرم‌دار ضروری است

خود شما کدام یک از این دو نفر را بیشتر جدی می‌گیرید؟ کسی که یک کیف شانل دوشی به دست دارد و یا کسی  که از یک کوله پشتی شل و وارفته استفاده می‌کند؟ البته برند اهمیتی ندارد اما پاسخ مشخص است، استفاده از اکسسوری‌های کلاسیک مثل کیف فرم‌دار شخصیت شما را سطح بالاتر نشان می‌دهد و در لباس پوشیدن جدی شما نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

برای  لباس رسمی  پوشیدن،باید  یک دست مانتو و شلوار رسمی داشته باشید

شاید مشکل اصلی شلوارهای رسمی این باشد که به راحتی با هر مانتویی ست نمی‌شود اما استفاده از یک دست مانتو و شلوار با تن خوری مناسب استفاده کنید تا مشکلی در هماهنگ کردن مانتو و شلوار نداشته باشید. البته همان طور که می‌دانید بهترین رنگ‌ها برای مانتو و شلوار رسمی، رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری است و برای لباس پوشیدن جدی بهتر است از رنگ‌های دیگر استفاده نشود. اما برخی تزئینات مثل لبه دوزی رنگی یا متالیک می‌تواند به زیباتر شدن لباس‌های شما کمک کند.

عینک آفتابی بزرگ برای لباس پوشیدن جدی ضروری است

حتما دلیلی وجود دارد که همه خواهران اولسن را جدی می‌گیرند، پشت یک عینک آفتابی بزرگ هیچ کس نمی‌تواند افکار و احساسات شما را حدس بزند و شما می‌توانید برنامه‌های آینده و لایه‌های درونی شخصیت خود را مخفی نگه دارید بنابراین عینک آفتابی بزرگ برای لباس پوشیدن رسمی ضروری است. پس اگر در شرایطی هستید که می‌خواهید بیشتر جدی گرفته شوید چشمان خود را با یک عینک آفتابی بزرگ مخفی نگه دارید.

کفش‌ها هم در رسمی بودن استایل شما نقش مهمی دارند

مریلین مونرو زمانی گفته بود به یک دختر یک جفت کفش پاشنه بلند بدهید و او دنیا را تسخیر خواهد کرد. این گفته تا حد زیادی درست است، زمانی که شما یک کفش رسمی پاشنه بلند و زیبا بپوشید و روش صحیح راه رفتن با آن را بدانید قدرتمند و جدی به نظر خواهید رسید و در عین حال اندامی ظریف و زنانه هم خواهید داشت. فراموش نکنید تمیز بودن و نو بودن کفش از گران بودن و شیک بودن آن بسیار مهم‌تر است پس لازم است از کفش‌های خود درست نگهداری کنید.

لباس رسمی  پوشیدن  باید با آرایش مناسب هم همراه باشد

آرایش کردن در حد متعادل و معقول هیچ منافاتی با پوشیدن لباس رسمی  ندارد بلکه می‌تواند علاوه بر زیباتر کردن ظاهر به جدیت شما نیز بیفزاید. به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس شما اولین قدم برای جدی گرفته شدن است و برای کامل کردن اعتماد به نفس شما به کمی آرایش نیاز دارید، گاهی یک رژ لب ساده می‌تواند تمام آرایش شما را شامل شود و در کمترین زمان اعتماد به نفس و زیبایی و جدیت را به شما هدیه دهد.

Continue Reading

برند های مشهور

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

Published

on

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

[tps_header] برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد . شعار برند جیوکس تولید کفش هایی است که پاها به بتوانند در راحتی بتواند درون آنها نفس بکشند.شعاری که برند جیوکس آن را به تعهدی تبدیل کرده که تا امروزتوانسته به خوبی جامه عمل به آن بپوشاند.و کفش هایی بسیار راحت را تولید کرده. نفس کشیدن پاها، ابداع مستمر، آزمایش های بسیار و تحقیق و نیاز دارد.محیط زیست علاوه بر احترام به سلیقه ی افراد، از اولویت های این برند می باشد. برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد [/tps_header]

پیشینه برند جیوکس Geox

[tps_title]۲۵ سال قبل فردی با نام ماریو مورتی پولگاتو،مدیر و بنیان گذار جیوکس یک راه حل اساسی برای نفس کشیدن بهتر پاها با سوراخ کردن کف کفش هایش ابداع نمود. این راه حل در سفری که در آمریکای جنوبی و زیر نور شدید آفتاب داشت به ذهنش رسید.[/tps_title]

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

پشت هر برندی یک رویداد یا اتفاق وجود دارد. داستانی که با آن برند پیوند خورده است. برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

سوال اساسی که برای پولکاتو پیش آمد این بود که چرا نباید کفشی تولید شود تا  کفی هایش در ضمن داشتن استحکام و انعطاف ، تنفس لازم برای پاها تأمین کند هدیه و مانع عرق کردنشان شود ؟

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

مورتی پولگاتو موقع برگشتن به خانه ایده اش درباره کفی های کفش ذهنی اش را به شرکت کوچک خود برد تا فناوری جدیدی در این خصوص به وجود آورد.

او ایده اش را با برند های بزرگ تولید کفش در میان گذاشت اما نتیجه چندانی نگرفت. همچنین تست های موردنیاز درباره این ایده روی چند کفش کودکان انجام شد. دیگر وقتش شده بود تا پولگاتو خودش اقدام کند. ایده ی اولیه به مرور زمان بهتر شد و تنوع محصولات ساخته شده از این ایده از به کفش مردان و کفش زنان بیشتر شد.

انتخاب اسم برای برند جیوکس Geox

جیوکس با تلفیق فناوری آبانگارد موفق شد طراحی تکراری آن زمان را تغییر دهد و کالایی متنوع را وارد بازار کرد.

واژه جیوکس Geox تلفیقی از کلمه Geo و حرف X است.  Geo در واقع لغتی به معنای زمین در زبان یونانی و حرف X هم نشان فناوری های های به روز جیوکس است. فناوری هایی که در محیط های آزمایشگاهی ایتالیا نتیجه می دهد و در سطح بین المللی تحقق می یابد. جیوکس ، نتیجه ی سعی روزمره و انرژی تمام نشدنی  پولگاتو در طراحی و تولید کفش می باشد. برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

زمان بین ایده و اجرای آن، بجز تایم فراوانی که از کمپانی گرفت، نسبت به پیشرفتی که در بازار شاهدش هستیم سریع رخ داد. پیروزی های فراوان برند جیوکس در سالیان اخیر اثباتی برای این ادعا می باشد. راه حل های عجین شده با فناوری هم در پوشاک و هم در کفش های جیوکس هویداست.

کفشی که نفس می کشد

الگوی «کفشی که نفس می کشد» حاوی کفی لاستیکی مرکب با پوسته ای منحصر به فرد می باشد. کفی که از آن بخار آب رد می شود اما مانع از عبور خود آب میشود. این الگو در کفش های با کف چرم نیز سرایت کرد. در نتیجه این کفش ها هم توان سد آب و رطوبت را دارند و همزمان در تنفس پاها تاثیر بسزایی دارند.

تولیدات 2017 جیوکس با ویژگی ضدآب و ضد باد با فناوری امفیبیوکس توانسته بهترین استانداردهای تنظیم دمای پاها و تنفس در فضاهای به شدت مرطوب و خیس را به وجود بیاورند. تازه فناوری های لایه گذاری ایکسند ، مشکل نرمی آناتومیک یا ایکسنس و برای سبکی و انعطاف پذیری یعنی نبولا را نیز به آن بیافزایید تا رویای داشتن جیوکس را بهتر تجسم کنید.

برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

نام مقاله : برند جیوکس | سوراخ هایی که جریان ساز شد

Continue Reading

مطالب داغ