Connect with us

برند های مشهور

برندهای مشهور کیف

Published

on

اکثر ما به دنبال کیف هایی هستیم که نه فقط یک سال که چند سال بتوانیم از آنها استفاده کنیم، در این صورت باید به دنبال کیف هایی با کیفیت و با دوام باشیم. ما در اینجا 7 تا از مشهورترین و بهترین برندهای کیف در جهان را به شما معرفی می کنیم.

HERMES

دلایل زیادی برای محبوبیت کیف های هرمس وجود دارد. این کیف زیبا، کلاسیک و با دوام می باشد. اگر این برند کیف را اکنون خریداری کنید، دختر شما نیز می تواند سالها بعد از آن استفاده کند. مدل کیف محبوب من «Cabalicol » می باشد.

LOUIS VUITTON

لویی ویتون، که به اختصار ال ‌وی نیز خوانده می‌شود، یک خانه مد فرانسوی می باشد، که در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون تاسیس شد. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. شاید اوایل فعالیت کاری خود هیچ وقتفکر نمی کرد که کیف هایش روزی به یکی از بهترین کیف های جهان مبدل شود. اگر من پول کافی داشتم، مدل « Sologne saddle » را می خریدم.

GUCCI

نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی می باشد، که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیر مجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌شمار می‌آید. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز می‌باشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد. شما می توانید کیف های گوچی را به سادگی با طراحی ساده و کلاسیک اش شناسایی کنید. کیف های گوچی کیف های مورد علاقه سلما هایک می باشد.

COACH

کوچ یکی دیگر از برندهای مشهور کیف در جهان می باشد که تنوع و دوام بسیاری دارد. شما می توانید مدل های کیف جوان پسند و زیبا و به همان نسبت کلاسیک و شیک را از این برند خریداری نمایید.

 DOONEY & BOURKE

این برند نیز یکی دیگر از برندهای مشهور جهان است که توسط «Peter Dooney» و «Frederic Bourke» تاسیس شده و از سال 1975 تا کنون در حال فعالیت می باشد. ستاره هایی مانند فریدا پینتو و زویی دشانل کیف هایی با این برند را به دست می گیرند.

PRADA

پرادا برند تخصصی مد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه می باشد که توسط ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در میلان ایتالیا است. افراد مشهوری مانند الیزابت بنکس و سوفیا ورگارا کیف پرادا به دست می گیرند. طرح های ساده و رنگ های خاموش این کیف باعث شهرت آن شده است.

CHANEL

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس می باشد، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود. جنس عالی و طراحی کلاسیک، شنل را به یکی از بهترین برندهای کیف تبدیل کرده است.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند های مشهور

برند CHANEL

Published

on

گابریل بونور «کوکو» شانل معروف به افسانه مُد (زادهٔ: ۱۹ اوت سال ۱۸۸۳، درگذشت: ۱۰ ژانویه ۱۹۷۱)، یک طراح مد پیشتاز فرانسوی بود که مواردی همچون توجه به رویکرد فلسفه مدرن، الهام گرفتن از مدل‌های لباس مردانه، و دنباله روی از طراحی‌هایی که در عین سادگی لوکس و گران قیمت بودند، از وی چهره‌ای مهم در عرصهٔ مد در قرن بیستم پدید آورد.

او بنیانگذار شرکت معروفی است  که با نام تجاری شانل شناخته می‌شود.

نفوذ و تأثیر فوق العادهٔ شانل در عرصهٔ مد به حدی بود که نام وی، به عنوان تنها فرد فعال در زمینه خیاطی و دوزندگی، در فهرست صد نفر مهم ترین افراد دنیا در قرن بیستم ثبت گردد.

Chanel brand history (5)

افتتاح فروشگاه

شانل به کمک یکی از طرفداران مرد خود که کمک مالی قابل توجهی به او کرد و ارتباطات اجتماعی فراتر از مسیر حرفه او را برای او فراهم کرد، توانست در سال ۱۹۱۳ نخستین فروشگاه خود را در پاریس افتتاح کند. پس از آن با فروش کلاه ها و تأسیس شعبه محدودی از لباس، در شهر دیگری از دیوویل فروشگاه های شانل گسترش یافت، مشتریان اختصاصی یافت و به سرعت لباس های ورزشی و راحتی کاربردی او موفقیت بسیار زیادی پیدا کرد. بیشتر لباس های شانل از پارچه های کش باف تهیه می شد، پارچه ای که انتخاب آن هم غیرمعمول و غیرعادی بود و هم الهام بخش بود. پیش از اینکه این طراح استفاده از پارچه های کشباف را شروع کند، این نوع پارچه معمولاً در لباس های زیر مردانه استفاده می شد. شانل در سال های نخستین فعالیت خود در حرفه طراحی، به خاطر موقعیت مالی وابسته و نامناسب خود، پارچه های کش باف را به دلیل قیمت پایین آن خریداری و استفاده می کرد. ویژگی ها و کیفیت این پارچه باعث شد تا شانل پس از اینکه در کار خود موفق شد و شغل او سود آور و پردرآمد شده بود، بازهم استفاده ازآن را ادامه بدهد. این پارچه به خوبی تزئین می شد، تا می خورد، چین می خورد و با طرح های شانل که ساده، کاربردی و اغلب الهام گرفته از لباس های مردانه بود -خصوصاً یونیفورم هایی که در زمان شروع جنگ جهانی در سال ۱۹۱۴ رایج بود- مناسب و هماهنگ بود.

 

سبک شانل

شیوه زندگی خود شانل، اندیشه و تصورات او را در این مورد که زنان مدرن دنیا چگونه باید نگاه کنند، عمل کنند و لباس بپوشند، نیرو بخشید و تقویت کرد. هیکل لاغر پسرانه او و مدل موی کوتاه و پوست برنزه او، همچنین زندگی فعال و استقلال مالی او به یک ایده‌آل و آرمان بدل شد. شانل در تمام دوران فعالیت خود، در بسته بندی و بازاریابی گرایش و سبک شخصی خود موفق بود و در سرتاسر قرن بیستم، به یک داور عالی و برجسته ذوق و سلیقه زنان تبدیل شد.

تمایلات و توجهات پر حرارت و احساساتی این طراح، الهام بخش طرح های او بود. آپارتمان و لباس او با رنگ های محبوب او یعنی رنگ مایه هایی از رنگ بژ، مشکی و سفید مطابقت داشت. عناصری از مجموعه هنری و علاقه های تئاتری او نیز زمینه ها و موضوعاتی را برای مجموعه های او فراهم آورد. پس از آنکه شانل در یک مجلس بالماسکه مانند تصویر یکی از نقاشی های جین آنتونی وتیو (Jean-Antoine Watteau) حضور یافت، آن طرح را در یک لباس زنانه به کار برد.

او از میان دوستان خود، یک مهاجر روسی را استخدام کرد تا در کارگاه قلاب دوزی و تزئینات او کار کند و طرح هایی را برای خصوصیات سخت گیرانه او خلق کند.

شانل در طول دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ به فعالیت خود ادامه داد تا بتواند لباس های موفقی را برای زنان خلق کند. در سال ۱۹۲۶، مجله آمریکایی وگو «پیراهن مشکی کوتاه» شانل را به فورد تشبیه کرد و به محبوبیت و شهرت نسبتاً جهانی او در فشن اشاره کرد. در حقیقت این نوع پیراهن که مناسب استفاده در روز و شب بود، هم به طرح و بخشی اصلی در مجموعه فصل های بعدی شانل بدل شد و هم به عنوان لباسی کلاسیک در پوشش زنان قرن بیستم پذیرفته شد. این طراح درطرح های روز خود، از پارچه های ابریشمی نازک و توری طرح دار رنگارنگ زنانه نیز استفاده می کرد.

مجموعه لباس های شب به شکل خطی باریک و بلند بود که شانل به استفاده از آن شهرت داشت، البته او از تور، نوار و عناصر زینتی نیز در آنها ترکیب می کرد، که ظاهر کلی لباس را رومانتیک، دلچسب و زیبا می ساخت.

Chanel brand history (4)

بازگشت مجدد شانل به فشن

شانل علی‌رغم موفقیت بسیار زیاد خود، هنگامی که فرانسه در سال 1939 به آلمان اعلام جنگ کرد، سالن خود را تعطیل کرد. سایر سالن های خیاطی زنانه فرانسه را ترک کردند، اما شانل جنگ پاریس و آینده نامعلوم خود را تحمل کرد. به دنبال پایان خصومت ها و حل برخی از مشکلات شخصی، شانل دریافت که نمی‌تواند زمان را به بطالت و بیکاری بگذراند. او موفقیت اولیه کریستین دیور و غالب شدن نظریه « نگاه جدید» او در دوره پس از جنگ را مشاهده کرد. هنگامی که بسیاری از افراد اهمیت و احترام دیور به زنانگی و نمایش دامن های پف کرده و حجیم و کمرهای باریک او را تحسین کردند؛ شانل احساس کرد که طرح های او دیگر نه مدرن هستند و نه برای زنان آزادی که با پذیرفتن نقش های فعال اجتماعی جنگ را سپری کرده بودند، مناسب است. او درست همانند زمان جنگ جهانی اول، به تقویت و تجدید نیروی فشن زنان مشغول شد.

او در این تلاش با چالش هایی مواجه بود: تأمین سرمایه، فراهم آوردن و جمع کردن کارمندان جدید، جستجوی پارچه های جدید و در سن هفتاد سالگی با نسل جدید طراحان رقابت کردن. مجموعه بازگشت و رجعت شانل، در سال ۱۹۵۳ آغاز به کار کرد. اگرچه این کار یک موفقیت مهم و شاخص نبود، اما شانل استقامت به خرج داد. او در مدت سه فصل توانست از احترام و اعتبار جدیدی برخوردار بشود.

او نمونه های قدیمی و کلاسیک خود را به شکل امروزی و مطابق روز درآورد، طرح های فاستونی و راه راه مردانه کلاسیک را بازسازی کرد، تا اینکه جمعیتی از زنان ثروتمند و افراد مشهور دوباره به سالن نمایشگاه او روی آوردند. کت دامن شانل، تهیه شده از پارچه فاستونی، با دامن کوتاه و بالاتنه بدون یقه تزئین شده با نوار و دگمه های طلایی، جیب های وصله شده و یک زنجیر طلایی که در حاشیه دوخته شده بود و از شانه ها آویزان بود؛ به نشانه و نماد نسل جدید تبدیل شد. شانل بار دیگر کیف های زنانه، جواهرات و کفش ها را به بازار عرضه کرد که در فصل های بعدی با موفقیت بسیاری همراه شد.

Chanel brand history (2)

میراث او

پس از مرگ شانل در سال ۱۹۷۱، چند نفر از معاونین و دستیاران او برای شعبه های “آماده پوشیدن” و خیاطی زنانه سطح بالای او طراحی کردند، تا اینکه کارل لگرفلد (متولد ۱۹۳۸) در سال ۱۹۸۳ مسئولیت طراحی بخش خیاطی زنانه سطح بالا و در سال ۱۹۸۴ بخش “آماده پوشیدن” این سالن را برعهده گرفت.

لگرفلد مانند مجموعه های زمان بازگشت شانل، به طرح های پیشین نگاه کرد. در طرح های او جزئیات منحصر به مارک شانل از قبیل پارچه های فاستونی و راه راه مردانه، رنگ ها، زنجیرهای طلایی و چرم های کوک خورده ترکیب شده است و بر روی آن علامت CC دیده می شد.

در مجموعه های بعدی، لگرفلد گستاخ تر شد و برخی از مدل ها و ظاهرهای زنانه دهه ۱۹۶۰ شانل را بازسازی کرد. با توجه به اینکه پارچه کش باف محبوب شانل، در قرن بیستم به عنوان لباس زیر مردانه استفاده می شد، او حتی از تی شرت های مردانه نیز در طرح های خود استفاده کرد. با این وجود، توانایی لگرفلد در استخراج مستمر از بایگانی شانل، اهمیت سهم کوکو شانل در فشن زنان قرن بیستم را تصدیق می کند.

Continue Reading

برند های مشهور

برند adidas

Published

on

برند ادیداس

یکی از معروف ترین برند های جهان برند ادیداس  است ما در زیر به بررسی  برند ادیداس می پرداززیم در مجله مد و فشن سیدیورسو در کرج با ما همراه باشید

تاریخچه برند ادیداس

 

آدیداس، (به آلمانی: Adidas) شرکت پوشاک آلمانی است، که مقر اصلی آن، در شهر هرتسوگن‌آوراخ در ایالت بایرن قرار دارد. شرکت آدیداس در زمینه طراحی و همچنین  تولید و پخش انواع لباس، کفش، پاافزار و کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت‌های شخصی و….. فعالیت می‌کند.
.آدیداس بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به شمار می‌رود. شرکت آدیداس در سال ۱۹۴۸ توسط آدولف داسلر پایه‌گذاری شد. وی با کمک برادرش رودولف در سال ۱۹۲۴ کار تولید کفش‌های ورزشی را آغاز کرد.

برند ادیداس

رودولف پس از جدایی از برادرش، شرکت پوما را پایه‌ریزی کرد. پوشاک و کفش‌های تولیدی آدیداس با لوگوی این شرکت که سه‌خط موازی است، زیبا شده و این لگو  به‌عنوان لوگوی رسمی شرکت آدیداس شناخته  شده و می‌شود.  و درآمد آدیداس در سال سال های اخیر ، معادل ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون یورو اعلام شده است.
پوما و آدیداس پس از جدایی از یکدیگر وارد رقابت شدیدی شدند. این مسئله باعث شد شهر هرتسوگن‌آوراخ به طور غیر رسمی به دو بخش تبدیل شود و به شهر گردن خم شهرت یابد.

برند ادیداس

 

برند ادیداس در ایران 

پس از به‌مشکل خوردن فدراسیون فوتبال ایران با برند جیووا، تصمیم گرفته شد تا  ایران و فدراسیون با آدیداس همکاری شود؛ تیم ملی فوتبال ایران که قبل از انقلاب نیز از سال ۱۹۷۸ آدیداس می‌پوشید، دوباره و پس از سال‌ها از این برند استفاده کرد

 

 

Continue Reading

برند های مشهور

برند رومانسون

Published

on

ساعت مچی رومانسون
مپانی ساخت ساعت رومانسون در سال 1988 با الهام از ساختار قلب مکانیکی در شهر Romanshorn سوئیس تاسیس شد, این شهر محل تولد بسیاری از تولید کنندگان به نام در عرصه ی ساخت ساعت مچی در جهان است.  رومانسون در حال حاضر کسب و کار شبکه ای و جهانی در بیش از 70 کشور را با حفظ سیر رشد پایدار به عنوان یکی از رهبران جهانی در صنعت ساعت در اختیار دارد و جالب است بدانید شرکت رومانسون در یک سال بیش از 25 میلیون دلار سود از فروش ساعت کسب می کند.

اصول مدیریتی شرکت ساخت ساعت مچی رومانسون

اصل مدیریتی رومانسون بنا بر “طراحی به معنی رقابت و سرمایه گذاری مستمر در راه R & O برای برای رسیدن به اعتبار بالاتر نزد مشتریان و سهم بزرگتر از بازار است”, از همین رو بخش قابل توجهی از درآمد فروش سالانه به سرمایه گذاری در توسعه محصول اختصاص داده می شود, به طور مثال رومانسون اولین بار در کره به طور مستقل به یک پروژه در حال توسعه ” ساعت مکانیکی” پرداخت و در نتیجه آن قادر به توسعه یک نمونه مدل اولیه از نوع ساعت جیبی در سال 2008 شد.

ساعت های ماندگار رومانسون
شرکت رومانسون برای اولین بار در جهان یک ساعت مچی با الماس به شکل کریستال را تولید کرد و همچنین اولین ساعت ساز کره ای از رمانسون موفق به ساخت یک ساعت فوق العاده باریک 3.89mm و از نوع رزگلد طلا اندود که همچنان برای بسیاری از مشتریان زن اروپا و روسیه محبوب است و قابل توجه است.
رومانسون، بر اساس موضوع نئوکلاسیک، همواره در مرکز روند بازار در دو دهه گذشته قرار داشته است. با این وجود، رومانسون هنوز هم در میان فاز تکاملی مستمرش با تولید دائمی محصولات جدید, به فکر ارتقای بیش از پیش نام تجاری خود می باشد,
این شرکت در سال 2007، سری پرمیوم “برتر” و در سال 2010 “سری اکتیو” با قابلیت های پیشرفته راه اندازی کرد.
سری فعال “مدل های زیادی مانند “استاد دریا”, “استاد هوایی” برای غواصان حرفه ای را شامل می شود که به علاوه عملکرد مناسب با مقاومت ساعت ها در برابر آب تا عمق 500 متر را معرفی شد. علاوه بر این،” Atrax ” یک مدل از سری برتر بود که یک سری بسیار محبوب در حال حاضر است و این مجموعه در حال تبدیل شدن به ستاره اصلی ساعت های رومانسون است. رومانسون با سفارشی کردن محصولات با توجه به نیازهای مشتری، در بازار های داخلی و بازارهای خارجی روند رو به رشدی را پیش گرفته است.

رومانسون در صنعت ساعت سازی انعطاف پذیر بوده و به طور مداوم به دنبال نوآوری بوده است. چالش ها و کاوش روح رومانسون به شرکت اجازه ورود به نمایشگاه برند های لوکس BASELWORLD را داده است که برای بسیاری از ساعت سازان بسیار دشوار است. رومانسون برای شروع ساخت ساعت های پیشرفته در نظر دارد از مجموعه صنعتگران بسیار فنی و با نام تجاری ای قوی تر کار خود را ادامه دهد.

ساعت مچی رومانسون

 

 

در مجموع رومانسون یک شرکت ساعت ساز سوئیسی با سابقه حدود 30 سال است که ساعت های آن از کیفیت میانی برخوردار می باشد شناخته شده که در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران نمایندگی فروش دارد و اکثر محصولات آن قیمتی در حدود 500 الی 5 میلیون می باشد.

 

Continue Reading

مطالب داغ