Connect with us

آرایش و زیبایی

خرید محصولات آرایشی

Published

on

نکات مهم خرید محصولات آرایشی:

اولین گام برای زیبا بودن و زیبا ماندن این می باشد که شما طبیعی باشید، از درون احساس زیبایی داشته باشید و این که زیبایی خودتان را باور داشته باشید. بله شما زیبا هستید و این حس را در خودتان تقویت کنید.انتخاب و خرید محصولات آرایشی خیلی مهم است، زیرا برای مدت طولانی در تماس مستقیم با پوست می باشند. هنگام خرید محصولات آرایشی قبل از پسندیدن رنگ این محصولات به دنبال تاریخ مصرف آن باشید. محصولات آرایشی معتبر حتما دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشند.
به پوست خود اهمیت دهید:

شما چه تصمیم بگیرید که آرایش کنید و چه  بخواهید که زندگی بدون آرایشی را داشته باشید باید بدانید که پوست شما همه چیز شما می باشد و بهتر است که از محصولات مراقبت از پوست برای سالم نگه داشتن پوستتان استفاده کنید.استفاده از کرمهای مرطوب کننده و شوینده های پوستی را کنار نگذارید. این مواد برای زیبایی و سلامت پوست شما ضروری می باشند.برای خرید محصولات آرایشی آن گروهی از این محصولات را انتخاب کنید که برای پوست شما مناسب می باشند، پوستتان به آنها حساسیت ندارد و مناسب آب و هوای منطقه زندگی شما هستند.در زمان انتخاب و خرید محصولات آرایشی رنگ پوستتان را در نظر بگیرید، اگر از رنگهای آرایشی که در تضاد زیاد با رنگ پوستتان هستند استفاده می کنید منتظر زیباتر شدن چهره خود نباشید.برای اینکه رنگ پوستتان را کاملا تشخیص دهید، در نور کاملا طبیعی در حالیکه یک لباس سفید پوشیده اید، صورتتان را توی آیینه ببینید.ببینید که آیا طیف رنگ پوست شما بیشتر زرد–قرمز  و یا بیشتر آبی–صورتی می باشد. دقت کنید که این طیف رنگ با رنگ اصلی پوست شما متفاوت است، در حقیقت این رنگی است که در زیر رنگ واقعی پوست شما قرار دارد و هنگامی که در کنار رنگ سفید قرار میگیرد خودش را نشان میدهد.این را هم بدانید که رنگ پوست تنوع بسیار دارد اما فقط دو طیف رنگی برای همه پوستها می باشد، گرم و سرد. زمانیکه شما بتوانید طیف رنگی پوستتان را تشخیص دهید آنوقت میتوانید محصولات آرایشی مناسب با پوستتان را انتخاب و خرید کنید.
با همین نکات آرایشی که می‌دانید ممکن است بتوانید آرایش قابل قبولی داشته باشید، اما نکات زیادی می باشند که اگر بدانید آن‌وقت شما یک آرایشگر حرفه‌ای خواهید بود. با دانستن این رازها لازم نیست بارها و بارها آرایش کنید تا فرم صورتتان، رنگ‌هایی که به چهره‌ شما می‌آیند، این‌که چه مقدار مواد آرایشی لازم است استفاده کنید و چطور این مواد را روی صورتتان استفاده کنید، دستتان بیاید.
رژ گونه را مناسب با فرم صورتتان مصرف کنید.

برای این‌که بدانید بهترین جا برای زدن رژ گونه روی صورت شما کجاست ابتدا باید بدانید صورتتان چه فرمی دارد. رژ گونه تنها به صورت شما رنگ اضافه نمی‌کند بلکه قرار است گونه‌های شما را برجسته‌تر و زیبا‌تر نشان دهد.

از شر پفِ زیر چشم‌ها خلاص شوید.

بسیاری از ما برای برای پوشاندن پف و سیاهی زیر چشم‌ها از لایه زخیمی از کانسیلر استفاده می‌کنیم.اما بهترین راه حل این‌ می باشد که زیر چشم را کمی از سایه چشم روشن‌تر بزنید و سپس سایه چشم تیره‌تر را کاملا روی پف زیر چشم بزنید.
کاری کنید چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر بیاید.

به عنوان یک حقه سریع برای درشت‌تر به نظر رسیدن چشم‌هایتان کافیست که خط داخلی چشم را با یک مداد سفید خط بکشید.

خط چشم را روی خط مژه بکشید.

این یک حقه برای طبیعی به نظر رسیدن آرایش چشم شما می باشد.خط چشم مایع را روی خط مژه‌ها و مابین مژه‌هایتان بکشید. این یک راه‌حل عالی است که آرایش شما غلیظ نباشد و بسیار طبیعی به نظر برسد.

از فرمژه استفاده کنید.

برای آن‌که فرمژه بهتر روی مژه‌هایتان بنشیند ابتدا دستگاه فرمژه را به شکل معمولی و بعد دوباره به صورت برعکس روی مژه‌هایتان به کار بگیرید.

خط ابرو را روشن کنید.

برای بهتر مشخص شدن طاق ابرو و بیشتر شدن فاصله ابرو و چشم یک مداد چشم سفید را درست روی استخوان ابرو و زیر خط ابرو بکشید و سپس آن را خوب محو نمایید.
مژه‌هایتان را از انبوه ریمل راحت کنید.

برای این‌که مژه‌های پررنگی داشته باشید بدون این‌که انبوهی از ریمل روی آن‌ها چسبیده باشد، اول شانه ریملتان را روی یک دستمال مرطوب بکشید و سپس مژه ها را ریمل بزنید.

خط چشم را کم‌رنگ کنید.

اگر خط چشم مایع استفاده می‌کنید حتما به مقدار درخشانی و پررنگی آن آگاهید، اما برای این‌که آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، بعد از این‌که خط چشم را کشیدید و خشک شد با یک گوش پاک‌کن به آرامی روی خط چشمتان بکشید تا کمی از رنگ آن بکاهید.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آرایش و زیبایی

توصیه‌هایی برای استایل لباس عروس از زبان کارشناسان مد و لباس

Published

on

لباس عروس

مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی برای هر زوج جوان است که برگزاری موفق آن نیاز به برنامه ریزی و تحقیق و جستجوی فراوان دارد. در این میان استایل لباس عروس از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و برای عروس خانم‌ها بسیار مهم است که در شب به یادماندگی زندگی خود لباس زیبا و جذابی داشته باشند و میان مهمانان بدرخشند. استایل لباس عروس تنها محدود به لباس عروس نیست بلکه اکسسوری‌ها، جواهرات و کفش نیز به اندازه لباس عروس اهمیت دارند و باید برای انتخاب آن‌ها برنامه ریزی و تحقیق کافی انجام گیرد. در این مقاله توصیه‌هایی را برای استایل لباس عروس از زبان کارشناسان مد و لباس برای شما بیان کرده‌ایم.

سالن‌ها و مزون‌های آرایش و لباس را بشناسید

در مدتی که برنامه ریزی مراسم عروسی را انجام می‌دهید به مزون‌های لباس عروس در سرتاسر شهر سر بزنید و با سبک کار هرکدام آشنا شوید. مزون‌های لباس عروس معمولا تبلیغات زیادی ندارند و ممکن است مزون‌هایی در مکان‌های ناشناخته‌ای از شهر وجود داشته باشد که سبک کارشان کاملا با سبک و سلیقه شما هماهنگ باشد. پس فقط به نام‌های معروف بسنده نکنید چون شهرت مزون‌های بزرگ و شناخته شده ممکن است به قیمت هزینه‌های اضافی تمام شود و در آخر هم لباس و استایل شما با چیزی که تصور می‌کردید زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد. در این مورد مشورت با کسانی که تجربه و مهارت کافی در زمینه طراحی و استایل لباس دارند می‌تواند به انتخاب بهتر و موفق‌تر شما کمک کند. در هر صورت سعی کنید بین ۹ تا ۱۲ ماه قبل از تاریخ عروسی یک مزون مناسب و یک استایلیست ماهر برای خودتان پیدا کنید.

لباس عروس

لباس عروس

پوشش مناسب در نظر بگیرید

در روز عروسی موقعیت‌هایی پیش می‌آید که لباس شما نیاز به تغییر پیدا می‌کند مثلا در فضای باز یا در حضور مهمان‌های غریبه قرار می گیرید و نیاز به پوشش بیشتری پیدا می‌کنید گاهی هم برای تنوع می‌توان ظاهر لباس را تغییر داد بدون آن که نیازی به عوض کرن کل لباس باشد. در این شرایط استفاده از یک شنل مناسب برای پوشش دادن شانه‌ها و سر و گردن توصیه می‌شود که باید همراه با لباس عروس تهیه شود تا استایل لباس شما کامل و هماهنگ باشد، حتی می‌توانید از لباس‌های فانتزی‌تر مثل یک کت چرم سفید برای پوشش اضافی کمک بگیرید. برخی از لباس‌های عروس هم بخش‌های جداشونده دارند که با جدا کردن آن‌ها استایل لباس شما به کلی تغییر خواهد کرد و می‌توانید با ژست‌های جدیدتری در عکس‌ها ظاهر شوید.

جواهرات ساده انتخاب کنید

چیزی که باید در روز عروسی بدرخشد شما، لباس شما و حلقه ازدواج شما است. بنابراین بقیه جواهرات مثل گردنبند و گوشواره و … باید تا حد ممکن ساده انتخاب شوند تا مانع از درخشش بخش‌های اصلی استایل شما نشوند. به خصوص از گوشواره‌های بزرگ و آویزان اجتناب کنید چون بخش سر و گردن را به طور کلی تحت الشعاع قرار می‌دهند و کمتر کسی به صورت و آرایش شما توجهی خواهد کرد.

کفش عروس هم به اندازه لباس اهمیت دارد

بیشتر لباس‌های عروس بلند هستند و روی زمین کشیده می‌شوند و شاید تصور کنید با پوشیدن چنین لباس بلندی دیگر کفش شما دیده نخواهد شد اما کفش عروس هم به اندازه لباس عروس مهم است و می‌تواند لباس زیبای شما را کامل کند. برای انتخاب کفش عروس خود را به رنگ‌های سفید و نقره‌ای و مدل‌های تکراری محدود نکنید، قانون ست کردن رنگ و طرح مدت‌ها است که منسوخ شده است و شما می‌توانید از هر رنگ و طرحی که دوست دارید برای کفش عروس خود استفاده کنید. بهتر است کفشی انتخاب کنید که محدود به استایل عروس نباشد و در موقعیت‌های دیگر مثل پاتختی و مراسم پس از عروسی هم بتوانید آن را بپوشید. ضرورتی به انتخاب کفش پاشنه بلند کلاسیک هم وجود ندارد و اگر در راه رفتن با کفش پاشنه بلند مهارت کافی ندارید می‌توانید از کفش‌های  لژدار یا کفش‌هایی که پاشنه کوتاه‌تری دارند استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و در طول روز خسته نشوید.

Continue Reading

آرایش و زیبایی

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018 | معرفی گردنبندهای شابلونی در نمایش مد برند دیور

Published

on

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018

[tps_header]

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018 . درست بعد از آنکه ماریا گرازیا چیوری به برند دیور وارد شد، این برند دستخوش تغییرات بسیار زیادی گشت. به اشتراک گذاشتن پیام های سیاسی و یا حمایت از حقوق زنان، گوشه هایی از زمینه هایی است که این برند این روز ها سعی در ورود به آن ها دارد.

اما برای بهار سال ۲۰۱۸ میلادی، این طراح معروف ایتالیایی به سبک های سورآلیست روی آورده است. در مجموعه ی جدید خود، چیوری تلاش کرده است تا از سبک هنرمند معروف لئونور فینی پیروی کند. این هنرمند جمله ی معروفی دارد که از قضا مورد علاقه ی چیوری نیز می باشد:” فقط اتفاقات اجتناب ناپذیر زندگی هستند که مرا جذب می کنند.”

اما این جملات تنها مایه الهام طراح کلکسوین جدید برند دیور در بهار ۲۰۱۸ نیستند. در واقع، خود این جملات سازنده ی گردنبند های جدید این برند در بهار ۲۰۱۸ می باشند

[/tps_header]

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018  

چیوری ، طراح خلاق برند دیور تصمیم گرفته است تا در بهار ۲۰۱۸ ، از جملات زیبای افرادی مانند فیوری و بریتون استفاده کرده، و جریانی را به عموم معرفی کند که در طی آن هرکسی بتواند این کلمات و جملات را بپوشد!او و بسیاری از همفکران او معتقد هستند که این کلمات و جملات به اندازه ی مروارید ها و سایر سنگ های قیمتی با ارزش هستند و می توان آن ها را مانند گردنبندی به گردن آویخت و به آن ها مانند جواهرات بها داد.

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018

این گردنبند های جدید به شکل شابلونی از حروف پلاستیکی به بازار عرضه شده اند.

شما می توانید گردنبند، یا بهتر بگوییم، شابلون جمله ی مورد علاقه ی خود را خریداری کرده و سپس با مداد چشم و یا هر وسیله ای که برای پوست ضرر نداشته باشد، آن ها را مانند شابلون پر کرده و بر روی پوست خود هک کنید. انتخاب رنگ و اندازه ی این گردنبند ها کاملا به خود شما بستگی دارد. همچنین می توانید از محصولات آرایشی با قدرت ماندگاری بالا استفاده کنید تا در صورت عرق کردن، گردنبند شما پاک نشود.

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018

Dior 2018گردنبندهای جدید دیور 

برند دیور پیش از این نیز، با ارائه زیورآلات بسیار گرانقیمت با الهام از کاخ های ناپلئون بناپارت در فرانسه، خبر ساز شده و طرفداران بسیار زیادی را در زمینه ی طراحی زیورآلات جذب کرده است.اکنون نیز به نظر می رسد که  گردنبندهای جدید دیور بهار امسال بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.البته بدون شک، در خصوص موفقیت احتمالی این گردنبند ها باید منتظر تحلیل منتقدین و استقبال مردم باشیم.

گردنبندهای جدید دیور Dior 2018

:diorتتوتتو گردنبنددیورماریا گرازیاگردنبند diorگردنبند تتوگردنبند جدیدگردنبند دیور

 

 

 

Continue Reading

آرایش و زیبایی

جمع کردن لوازم آرایش پیش از سفر

Published

on

جمع کردن لوازم آرایش پیش از سفر:

هنگامی که برای رفتن به یک سفر وسایلتان را جمع و جور می نمایید باید به یاد لوازم آرایشی مهم و ضروری هم باشید و با دانستن نکات ریز اما کاربردی یک کیف لوازم آرایش سبک اما به دردبخور به خود ببرید .جا گذاشتن لوازم آرایشی در خانه هنگامی که عازم سفر شده اید، حتما آزاردهنده خواهد بود؛ اما زیاده روی در برداشتن این لوازم هم صورت چندان زیبایی ندارد. این کار صرفا موجب ایجاد زحمت می شود و شما را در بستن چمدان تان به دردسر می اندازد. بهترین راه برای جلوگیری از این کار این می باشد که از پیش برنامه ریزی نمایید. تنها لوازم ضروری را بردارید و در چمدان بگذارید؛ درست مانند یک مینیمالی می باشد.

نکاتی برای بردن لوازم آرایشی مورد نیاز در سفر:

1-یک لیست تهیه نمایید:

این کار از جا گذاشتن لوازم مورد نیازتان در خانه جلوگیری می نماید. اگر می خواهید محصول مراقبت از پوست و موی خود را که توسط متخصص پوست تجویز شده جا نگذارید، یا یک رژ لب خاص یا حالت دهنده موی خود را حتما با خود به سفر ببرید، آنها را به لیست خود اضافه نمایید. لوازمی که از نظرتان ضروری می باشند و دائم از آنها استفاده می کنید، باید در لیست گنجانده شوند. شما می توانید پس از تهیه لیست آن را اصلاح نمایید.

2- وسایل تان را در سایز و اندازه ی مسافرتی تهیه نمایید:

شما می توانید محصولات مورد علاقه خود را در اندازه های مسافرتی خریداری نمایید، اما این احتمال وجود دارد که محصول مورد نظر شما در سایز مسافرتی موجود نباشد. حتی اگر بتوانید وسیله دلخواهتان را بیابید، احتمالا مجبور به صرف پول بیشتری خواهید بود، چون محصولات مسافرتی معمولا مقرون به صرفه نمی باشند. شما می توانید کمی از محصول مورد نظرتان را در ظروفی با اندازه مسافرتی بریزید، تا هم در وقت صرفه جویی نمایید و هم فضای کمتری از چمدان تان را اشغال کنید. مثلا می توانید محصولات مایع مانند شامپو و کرم های مایع را در بطری های کوچک بریزید. جعبه لنز هم گزینه خوبی برای نگه داری از لوازم آرایشی مایع مانند ساتر و رژ گونه می باشد.
پودر تثبیت کننده، سایه چشم، ضدآفتاب، برنزه کننده و رژ هم در شیشه های کوچک قابل نگهداری هستند. شما می توانید از قوطی های خالی وسایلی که قبلا استفاده کرده اید، کمک بگیرید. بهتر می باشد روی قوطی ها و شیشه هایی که تهیه کرده اید یک برچسب بزنید تا آنها را با هم اشتباه نگیرید. شیشه های دارای محصولات مایع را پیش از گذاشتن در چمدان، با نوار چسب، خوب ببندید.

3-از نمونه های رایگان استفاده نمایید:

شما می توانید به فروشگاه لوازم آرایشی نزدیک محل زندگی تان مراجعه نمایید و چند محصول نمونه را به صورت مجانی بردارید. بله، درست متوجه شدید؛ مجانی! اگر برای انتخاب محصول مورد نظرتان به کمک احتیاج دارید، از این لیست استفاده نماید:

4- از لوازم چندکاره استفاده نمایید:

بعضی از لوازم آرایشی کارکردهای گوناگونی دارند. شما می توانید با استفاده از این لوازم، لیست انتخابی خود را کوتاه تر نمایید:
• از یک بوم لب رنگی می توان به عنوان مرطوب کننده هم استفاده کرد.
• از سایه چشم به جای خط چشم هم استفاده می شود.
• از روغن های زیبایی مثل جوجوبا هم برای مرطوب نگه داشتن پوست و هم برای پاک کردن آرایش استفاده می شود.
• از برنزه کننده به عنوان سایه چشم هم استفاده می شود.
• از پودر زیرسازی به عنوان پودر تثبیت کننده هم استفاده می شود.
• از سایه چشم قهوه ای به عنوان پرکننده ابرو هم استفاده می شود.
• یک مداد چشم قهوه ای می تواند به عنوان پرکننده ابرو به کار گرفته شود.

5.دقت کردن  در بستن چمدان :

مرحله آخر، بستن چمدانمی باشد. یک کیف مسافرتی که جیب داشته باشد، گزینه خوبی می باشد. اگر چنین کیفی ندارید، بهتر است یکی بخرید. از گذاشتن تمام لوازم در یک کیف اجتنابکنید، چون اگر شیشه پودر یا رژ لب مورد علاقه تان بشکند، باقی وسایل موجود در کیف هم خراب خواهند شد. توصیه می شود که از کیف های ضد آب استفاده نمایید که هم خوب بسته می شوند و هم چیزی به بیرون درز نمی دهند.

لوازم آرایشی مورد نیاز برای مسافرت:

• فر مژه
• ریمل ابرو
• بوم لب رنگی
• خط چشم
• فونداسیون/ساتر
• پودر تثبیت کننده
• لوازم ابرو
• لوازم لب و گونه
به جای برداشتن فونداسیون و ساتر در کنار هم، بهتر می باشد یکی را انتخاب نمایید. فونداسیون هایی که قابلیت پوشانندگی دارند، به عنوان ساتر هم مورد استفاده قرار می گیرند. اگر ساتر را برداشتید، می توانید آن را با کمی مرطوب کننده ترکیب کرده و از آن به عنوان فونداسیون استفاده نمایید.

محصولات مراقبت از مو:

• شانه یا برس
• شامپو خشک
• شامپو
• حالت دهنده
هنگامی که چمدان تان را می بندید، مقصد و مدت زمان سفرتان را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر برای تعطیلات آخر هفته به خارج از شهر می روید، یک شامپوی مسافرتی کارتان را راه می اندازد. اما اگر سفری طولانی در پیش دارید، هم به شامپو و هم به حالت دهنده احتیاجخواهید داشت.

محصولات مراقبت از پوست:

• مرطوب کننده
• کرم ضد آفتاب صورت
• دستمال مرطوب پاک کننده آرایش
• پاک کننده
• تونر
دستمال های مرطوب پاک کننده آرایش بهترین گزینه برای این کار نمی باشند، چون پوست را به صورت سطحی پاک می نمایند. با این حال، برای سفر مناسب اند و به راحتی در کیف های مسافرتی جای می گیرند.

ذیگر محصولات آرایشی بهداشتی:

• کرم ضد آفتاب
• خمیر دندان
• مسواک
• تیغ
• مرطوب کننده
• دئودورانت

Continue Reading

مطالب داغ